De la euforie la deprimare cu viteza autoizolării culturale
Instituţiile de cultură au fost trimise la plimbare, deşi ar fi putut ridica moralul cetăţenilor, exilaţi şi izolaţi nejustificat în case. Cum suportă personalul, puteţi vedea din postările lor de pe reţelele de socializare. Astăzi vorbeşte Geanina Simion, de la Filarmonica Transilvania, care are idei, dar la ce-i folosesc?
Am stări contradictorii. Oscilez de la euforie la deprimare cu viteza cu care crește mercurul în termometre când schimbi brusc temperatura.
Îmi vin tot felul de idei de criză, îs high, încerc să-i mobilizez pe unii, alții, după care apare încă o hotărâre care anulează tot ce, cu o zi înainte, se putea. Mă blegesc și apoi, cu noile restricții, o iau de la capăt cu ce naiba putem face în condițiile date. Îmi vine o idee, mă excit iar intelectual, după care mă blegesc înapoi pe când să trec la implementare. Și tot așa.
O fi încercarea mea de a respecta condițiile, dar, totuși, de a nu renunța la activitate.
Deși mă îngrijoram de mine însămi că, prin natura joburilor, petrec prea mult online, am învățat acum despre mine cât de puțin din mine e asta și cât de nefericită mă face orice chestie de pe online, dacă nu e palpabilă și în realitate. Io lucrez cu public și cu reacții și realizez acum că reacțiile de pe online au sens pentru mine numai în măsura în care reușesc să mobilizeze oamenii să facă ceva și în outline.
Sunt prea agitată ca să citesc, sunt prea ocupată să-mi ocup copiii ca să nu mă înnebunească de tot, îmi place prea mult live-ul ca să mă uit la tururi virtuale, nu am răbdare nici la filme, mă bucur că voi aveți și că vă regăsiți pe voi înșivă, dar io, io mi-am dat seama că mă regăsesc cel mai bine oglindindu-mă în oameni. Observându-i, adunându-i, iubindu-i.
But that’s just me, #cumva.
Geanina Simion, expert marketing Filarmonica Transilvania