Festivalul Electric Castle ia statutul de Superbrand
Festivalul Electric Castle primește statutul de Superbrand
Festivalul Electric Castle primește statutul de Superbrand la prima ediție a Programului Superbrands pentru România care include în evaluare și categoria festivalurilor.
Derulată sub sloganul Superbrands: The Braves, această ediție a programului este dedicată tuturor brandurilor curajoase, care au menținut, atât standardele înalte de calitate, cât și încrederea consumatorilor, diferențiindu-se pe piață, în contextul pandemiei globale Covid-19.
Statutul de Superbrand este acordat printr-un proces complex de evaluare ce conține o etapă de jurizare asigurată de către 30 de profesioniști din industrii reprezentative, care decid lista scurtă a brandurilor ce intră în etapa a doua de evaluare, respectiv, cercetarea de piață cantitativă, derulată în parteneriat cu Ipsos România.
Statutul de Superbrand confirmă recunoașterea unui brand pe o piață, îi adaugă prestigiu și reasigură consumatorii sau partenerii de afaceri despre faptul că alegerea lor este corectă, din perspectiva unei reputații impecabile, construită constant și cu creativitate.
Electric Castle, un brand relevant și admirat de iubitorii de muzică din România
Electric Castle este unicul festival de muzică din România care își spune povestea de brand în volumul Cărții Superbrands, fiind o premieră absolută în programele Superbrands România.
„Cercetarea cantitativă, care a sta la baza acestei recunoașteri de Superbrand, s-a realizat după un an de pauză pentru festivaluri – 2020. Faptul că românii care merg la festivaluri au scorat brandul Electric Castle cu calificative care ne-au adus statutul de Superbrand ne demonstrează că experiența Electric Castle este și memorabilă și foarte plăcută. Vom continua să surprindem iubitorii de festivaluri din România cu experințe inspirante, de neîntâlnit în altă parte.” – Ema Prisca, Chief Marketing Officer Electric Castle .
Creată la Londra, Organizaţie internațională Superbrands operează în 90 de ţări ale lumii, stimulând cultura reputaţională a brandurilor, precum şi industria comunicării din fiecare ţară.