TAROM datoare Aeroportului clujean. Şi-a făcut reclamă la Cluj, dar nu a întors serviciul prestabilit
Reprezentanţii Aeroportului Internaţional din Cluj au cerut în isntanţă obligarea firmei româneşti TAROM să-şi achite obligaţiile contractuale, prin care să facă publicitate reclamantului, în contrapartidă, conform înţelegerilor.
Între Aeroportul din Cluj şi TAROM a fost încheiat un contract de prestări de servicii reciproce, în urmă cu 5 ani. Aeroportul punea a dispoziţie TAROM-ului un număr de 4 panouri de reclamă, iar pârâtul oferea bilete de protocol, coperta 3 pe broşura de promovare a orarului de vară din anul 2012 şi împărţea flyere timp de 4 luni, valoarea serviciilor urmând a fi compensată.
Aeroportul Cluj şi-a executat obligaţiile asumate prin contract, reprezentanţii TAROM nu. A existat o tentativă de împăcare, TAROM a propus stingerea datoriei cu publicarea machetei clujenilor în revista de prezentare, în 4 numere consecutive fără însă să parafeze înţelegerea. Atunci Aeroportul a recurs la instanţa de judecată, pentru obligarea TAROM la semnarea actului adiţional contractului de compensare a valorii serviciilor prestate.
Un litigiu relativ asemănător s-a soluţionat în urmă cu câţiva ani la Curtea de Apel din Cluj, între Aeroportul din Timişoara şi Wizz Air, soluţionat prin obligarea Aeroportului la plata sumei de 2,5 milioane euro către operatorul maghiar. Înţelegerea dintre aeroport şi operatorul aviatic a fost suspectată şi investigată chiar de către Uniunea Europeană, ca fiind ajutor ilegal de stat.