MUZICA INSTANTELOR

Top Menu

  • Editorial
  • Cultura
  • Monden
  • Sport
  • Contact
  • REVISTA

Main Menu

  • Actualitate
  • Politica
  • Economic
  • Administratie
  • Social
  • Justitie
  • Educatie
  • Medicina
  • MICA PUBLICITATE
  • Editorial
  • Cultura
  • Monden
  • Sport
  • Contact
  • REVISTA

logo

Header Banner

MUZICA INSTANTELOR

  • Actualitate
  • Politica
  • Economic
  • Administratie
  • Social
  • Justitie
  • Educatie
  • Medicina
  • MICA PUBLICITATE
  • Fumoasa și bestia

  • Messiah

  • Duel pe autostradă

  • Am fost 16

  • Morocănoșii

EconomicPublicitate
Home›Economic›Pentru sărbătorile de iarnă, Farmec vine cu noi oferte speciale româneşti

Pentru sărbătorile de iarnă, Farmec vine cu noi oferte speciale româneşti

By muzicainstantelo
12/13/2017
1996
0
Share:

Farmec, cel mai important producător român de cosmetice, lansează în acest sezon o gamă generoasă de seturi speciale de sărbători, formate din cele mai cunoscute, dar şi cele mai recente produse din portofoliul companiei. Pachetele cadou sunt disponibile sub forma a 7 tipuri de borsete şi 5 tipuri de casete, ce includ produse de îngrijire din gamele brandurilor Gerovital, Farmec şi Doina.

Cele 12 pachete cadou au avut în vedere cele mai iubite produse de către consumatori, iar producătorul clujean estimează că acestea vor susține semnificativ vânzările din această perioadă a anului.

“Lansarea seturilor speciale de sărbători a devenit deja o tradiţie frumoasă în cadrul Farmec, în ton cu specificul şi cu necesităţile consumatorilor din această perioadă. Sărbătorile de iarnă îşi lasă amprenta şi asupra strategiilor de marketing, ale căror scop final este consolidarea relaţiei brand – consumator şi atragerea noilor segmente de public. Astfel, avem grijă ca în fiecare an să lansăm noi pachete cadou, care cuprind soluţii de îngrijire eficiente şi de încredere şi care să reprezinte opţiunea ideală de cadouri pentru cei dragi”, a declarat Ioana Borza, Director Marketing al Farmec.

Seturile pentru sărbători sunt destinate îngrijirii tenului, părului şi corpului și aduc consumatorilor discount-uri promoționale de 20% sau produse şi accesorii oferite cadou.

Astfel, Borseta Gerovital H3 Evolution este formată din crema antirid cu acid hialuronic, Apa micelară şi Deodorantul Pearl şi include borseta cadou. Un alt pachet de pe segmentul antiage este Caseta Gerovital H3 Evolution, care cuprinde Crema intesiv hidratantă şi Deodorantul Diamond oferit cadou.

Ca urmare a obiectivului companiei de a-şi consolida poziţia pe piaţa de produse pentru bărbaţi, dar şi al interesului în creştere pentru această categorie, Farmec a lansat două Borsete Gerovital H3 Men, la achiziția cărora clienții primesc borseta cadou şi două Casete Gerovital H3 Men ce oferă un discount de 20%. Aceste pachete speciale includ produse de îngrijire a tenului, părului şi corpului şi răspund nevoilor specifice ale bărbaţilor.

De asemenea, pachetele cadou din 2017 includ şi multe dintre soluţiile lansate în acest an. Printre acestea se numără Casete Gerovital Plant cu 20% discount, Caseta Farmec care are în această perioadă 15% reducere şi cele două Borsete Gerovital H3 Derma+ Premium Care, care conţin produse din prima linie de dermatocosmetice de pe segmentul premium a companiei.

Caseta Doina include Laptele vitaminizant şi Crema nutritivă vitaminizantă, oferită cu un discount de 50% din preţul cremei.

Toate seturile cadou pot fi achiziţionate din comerţul tradiţional (supermarketuri, hipermarketuri și magazinele de profil din țară), reţeaua de magazine de brand Farmec şi Gerovital, precum şi din magazinul online www.farmec.ro.

Despre Farmec SA Cluj-Napoca

Farmec S.A. Cluj-Napoca – cel mai mare producător de cosmetice cu capital 100% românesc – rămâne un brand emblemă pentru România. Portofoliul companiei impresionează o lume întreagă prin produse moderne, concepute în laboratoare performante. Compania are certificare internaţională GMP și comercializează produsele din portofoliu în aproximativ 30 țări.

În 2017, Farmec marchează 50 de ani de la prima industrializare a cremei Gerovital. În ultimii ani, brandul Gerovital a deţinut în mod constant primele locuri în topuri importante, aducând în palmaresul companiei numeroase premii şi distincţii.

La începutul lunii decembrie 2017, reţeaua de magazine de brand deţinute de Farmec cuprindea 8 magazine Farmec, amplasate în Cluj-Napoca, Arad, Brașov, Sibiu, Târgu-Mureș și Timișoara şi 13 magazine Gerovital care se găsesc în Cluj-Napoca, București (3 magazine), Constanța, Timișoara, Craiova, Ploiești, Suceava, Iași, Piatra Neamț, Galați şi Râmnicu Vâlcea.

Pentru a fi la curent cu noutăţi legate de brand-urile din portofoliul Farmec, sfaturi utile din partea specialiştilor, surprize şi concursuri, puteţi urmări conturile de social media:

Facebook: facebook.com/farmec.romania

Instagram: https://www.instagram.com/farmec/

Site şi magazin online: www.farmec.ro

TagsDoinaFarmecset sarbatori
Previous Article

Tişe a fost obligat de instanţă să ...

Next Article

Şi-a pedepsit soţia, după ce a aflat ...

0
Shares
  • 0
  • +
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0

Related articles More from author

  • EconomicPublicitate

    Gerovital a fost declarat cel mai cool brand de cosmetice din România

    11/24/2017
    By muzicainstantelo
  • ActualitateEconomic

    Jolidon, Farmec, BT şi DeLonghi, branduri clujene în Platinia

    04/13/2017
    By muzicainstantelo
  • EconomicPublicitate

    Brandul Gerovital se extinde cu o nouă gamă pe bază de Acid Hialuronic – Gerovital H3 Hyaluron C

    11/13/2017
    By muzicainstantelo
  • ActualitateEconomic

    Farmec relansează linia de produse Gerovital Stop Acnee într-o variantă extinsă și modernizată

    06/27/2017
    By muzicainstantelo
  • CulturaEconomic

    Farmec susține Electric Castle și oferă iubitorilor de muzică experiențe fresh pe durata festivalului

    07/06/2017
    By muzicainstantelo
  • Economic

    Farmec lansează alte două noi produse în gama Gerovital Plant având la bază ulei ecocertificat din flori de mac

    08/29/2017
    By muzicainstantelo

Leave a reply Anulează răspunsul

  • Actualitate

    Poliţiştii s-au dus la salon de cosmetică cu ordin de serviciu

  • Editorial

    Au panicat lumea cu Isoletta. Să-şi izoleze trompetele acum

  • Aparare

    Minuta zilei NATO sau UE

Publicitate

Alte Stiri

  • o săptămână ago

    Fumoasa și bestia

  • 2 săptămâni ago

    Messiah

  • 2 săptămâni ago

    Duel pe autostradă

  • 2 săptămâni ago

    Am fost 16

  • 2 săptămâni ago

    Morocănoșii

Facebook

  • Film

    Vânătorul de balene câștigă Trofeul Transilvania TIFF 20

    Vânătorul de balene/ The Whaler Boy câștigă Trofeul Transilvaniala cea de-a 20-a ediție TIFF Cea de-a 20-a ediție a Festivalului Internațional de Film Transilvania și-a desemnat câștigătorii sâmbătă seară, pe 31 iulie, în aplauzele celor ...
  • Film

    TIFF Conferința de Educație Media și Cinematografică

    Live pe TIFF Unlimited: Conferința Națională de Educație Media și Cinematografică  Unul dintre cele mai importante evenimente de la această ediție TIFF este Conferința de Educație Media și Cinematografică, care vizează ...
  • Film

    Dama de cupă- Au şi avocaţii micile lor plăceri vinovate

    Queen of Hearts / Dama de cupă, o dramă daneză controversată, multipremiată internațional, va fi lansată de Transilvania Film în premieră în România pe TIFF Unlimited, începând cu 25 noiembrie. ...
  • Film

    Animest aduce filme de Oscar pentru animaţia românească

    #ScreeningHistory – cea de-a 15-a ediție Animest, dedicată aniversării celor 100 de ani de animație românească, își deschide porțile astăzi, pentru prima dată în mediul online. Invitați să ia parte ...
  • Film

    Festivitate nostalgică la TIFF cu Marina Voica şi Maria Ploae

    Babyteeth: Prima iubire câștigă Trofeul Transilvania la TIFF 2020Cele mai bune filme ale ediției și cineaștii momentului au fost aplaudați sâmbătă seară, pe 8 august, la Gala de decernare a ...

RSS STIRI AGERPRES

Ads

Ads

Ads

  • Contact
© 2019 - Muzica Instantelor - Proiect confintat de Uniunea Europeana din Fondul Social European prin Programul Operational Capital Uman 2014-2020.