Francezii de la Decathlon produc biciclete în România
Decathlon, cel mai important retailer european de articole sportive, a inaugurat magazinul extins din Cluj-Napoca, în incinta centrului comercial VIVO! (Comuna Florești, Str. Avram Iancu nr. 492 – 500). Noul spaţiu are o suprafață de 4.857 m2, cu peste 1.400 m2 în plus față de cea iniţială, și respectă cele mai înalte standarde internaționale de proiectare şi siguranţă în domeniul retail-ului sportiv.
În magazinul extins din Cluj-Napoca sunt disponibile 20.000 de modele și un stoc de 200.000 de cantități, destinate utilizării în peste 100 de activităţi sportive precum: drumeție montană, natație, sporturi de echipă, fitness, alergare, tenis, ciclism, role, patinaj și multe altele. Odată cu extinderea magazinului, au fost adăugate o serie de sporturi noi în ofertă, iar utilizatorii vor găsi și produse pentru canyoning, golf sau dans urban.
Clujenii vor avea la dispoziţie și un nou teren de sport, disponibil pentru testarea produselor, care contribuie la o experiență de cumpărare autentică.
„Extinderea magazinului din Cluj-Napoca este o decizie strategică, pe care am luat-o ca urmare a rezultatelor pozitive înregistrate de-a lungul timpului de acest punct de lucru și ca răspuns la dezvoltarea tot mai accentuată a pieței sportive din Cluj. De la un an la altul, înregistrăm un număr tot mai mare de utilizatori, cu care avem un dialog deschis și cărora vrem să le fim aproape, prin oferta de produse din magazin. Extinderea Decathlon Cluj-Napoca presupune o creștere a suprafeței cu peste 1400m2, diversificarea gamei de produse, un nou teren de sport pentru ca vizitatorii să poată testa produsele noastre, precum și o echipă mai mare de angajați, uniți de pasiunea comună pentru sport. Ne bucurăm că putem face acest cadou iubitorilor de sport din Cluj și nu numai, la aniversarea celor nouă ani de la deschiderea acestui magazin. Vom rămâne în continuare la fel de atenți la nevoile și solicitările tuturor celor care ne trec pragul, astfel încât ducem mai departe cu succes misiunea noastră de a face sportul accesibil pentru cât mai multe persoane”, a declarat Andrei Proca, Directorul magazinului Decathlon Cluj-Napoca.
Toate produsele din oferta Decathlon au un raport excelent calitate – preț și se diferenţiază pe piaţa articolelor sportive prin fiabilitate tehnică, diversitate, creativitate, inovație și o garanție de minim doi ani. Acestea se adresează tuturor persoanelor, indiferent de categoria de vârstă şi preferinţele sportive. Pe lângă oferta generoasă de branduri internaționale de renume, în magazin pot fi găsite și articole sportive ale Mărcilor Pasiune, proprii Decathlon, inclusiv produse cu eticheta Fabricat în România.
Magazinul Decathlon din Cluj-Napoca respectă direcția omnichannel a retailerului, asigurând numeroase experiențe de testare și cumpărare a produselor. În acest sens, este reprezentativ serviciul Borna Plus, prin intermediul căruia, vizitatorii pot accesa online toată gama de produse, din mai multe puncte din incintă, și pot face comenzi la domiciliu, beneficiind de livrare gratuită.
În prezent, echipa Decathlon Cluj-Napoca are un număr de 90 de angajați, odată cu extinderea magazinului obiectivul fiind acela de a mări echipa la 110 angajați, conform graficului de vânzări. Toți angajații Decathlon sunt uniți de pasiunea comună pentru sport și sunt pregătiți pentru a oferi consumatorilor sfaturi de specialitate pentru alegerea celor mai portivite echipamente, în funcție de sporturile practicate.
Procesul de modernizare şi extindere a durat cinci luni, timp în care magazinul Decathlon Cluj-Napoca a rămas deschis pentru utilizatori. Aceasta este cea de-a doua inaugurare din acest an a companiei, după deschiderea primului magazin din Bistrița, în luna martie. Reţeaua de spaţii comerciale Decathlon este formată din 24 de magazine, amplasate strategic pe întreg teritoriul ţării.
100% PASIUNE PENTRU SPORT
Decathlon oferă iubitorilor de sport articole și echipamente sportive conform celor mai înalte standarde de calitate și inovație din domeniu. Magazinul include produse aparținând mărcilor proprii, precum: Quechua, Kipsta, Nabaiji, Oxelo, Domyos, Btwin sau Kalenji, cu un raport excelent calitate – preț.
Denumite Mărci Pasiune, acestea reprezintă o alternativă viabilă pentru produsele deja prezente pe piață, ce contribuie în mod concret la împlinirea obiectivului de a face sportul accesibil tuturor.
DESPRE DECATHLON ROMÂNIA
La nivel național, DECATHLON reunește aproximtiv 1.300 de colaboratori, într-o rețea de 24 de magazine, la care se adaugă platforma online. DECATHLON comercializează și articole cu eticheta Fabricat în România, produsele fabricate în cele 3 unități de producție din țară: București, Timișoara și Reșița. În cadrul acestora sunt produse echipamente sportive marcă proprie pentru drumeții montane și trekking, precum încălțăminte, dar și articole textile pentru ciclism și biciclete pentru adulți și copii.