MUZICA INSTANTELOR

Top Menu

  • Editorial
  • Cultura
  • Monden
  • Sport
  • Contact
  • REVISTA

Main Menu

  • Actualitate
  • Politica
  • Economic
  • Administratie
  • Social
  • Justitie
  • Educatie
  • Medicina
  • MICA PUBLICITATE
  • Editorial
  • Cultura
  • Monden
  • Sport
  • Contact
  • REVISTA

logo

Header Banner

MUZICA INSTANTELOR

  • Actualitate
  • Politica
  • Economic
  • Administratie
  • Social
  • Justitie
  • Educatie
  • Medicina
  • MICA PUBLICITATE
  • Fumoasa și bestia

  • Messiah

  • Duel pe autostradă

  • Am fost 16

  • Morocănoșii

Economic
Home›Economic›Mol România concept Fresh Corner în toate benzinăriile

Mol România concept Fresh Corner în toate benzinăriile

By muzicainstantelo
10/23/2019
1412
0
Share:

MOL România a deschis 8 stații de servicii în acest an; Fresh Corner a ajuns la o acoperire de 90% din rețea

  • MOL a deschis 8 stații de servicii în România în acest an, dintre care 2 operate direct, iar 6 în sistem franciză.
  • MOL  România continuă planurile de dezvoltare pentru segmentul Consumer Services, cu accent pe conceptul Fresh Corner. În prezent, clienții se pot bucura de cafeaua Fresh Corner în aproape toată rețeaua MOL România.
  • Selecția de cafea MOL Fresh Corner la bază boabe de foarte bună calitate, atent selecționate și prăjite după o rețetă originală, iar aparatele profesionale folosite la prepararea cafelei sunt de ultimă generație.
  • MOL România a lansat campania Fresh Corner „Surprinzător de multe premii”: 7000 de căni de călătorie Fresh Corner și 10 plinuri de cafea Fresh Corner pentru 1 an.

CLUJ-NAPOCA, 23 octombrie 2019 – MOL România continuă planurile de dezvoltare pe piața locală, cu accent pe implementarea conceptului Fresh Corner în toată rețeaua de stații de servicii. În 2019, MOL România a continuat extinderea, deschizând 8 stații noi, dintre care 2 în regim propriu, situate la Târgu-Mureș și Comănești, și 6 operate în sistem franciză.

Introdus în România în vara anului 2015, Fresh Corner este un concept care s-a bucurat de mare succes încă de la început. În prezent, numărul stațiilor MOL din România în care clienții se pot bucura de cafeaua Fresh Corner este de 201, din totalul celor 227. Sortimentația extinsă Fresh Corner este prezentă în 125 stații și include o ofertă gastronomică formată din produse de patiserie, sandvișuri proaspete, după rețete proprii, hot-dog, burger, coaste, precum și sucuri naturale și smoothie-uri.

“Întotdeauna clientul este în centrul acțiunilor noastre și, prin tot ceea ce facem, încercăm să venim în întâmpinarea nevoilor și așteptărilor acestuia. Astfel, datorită faptului că studiile au arătat că principalul produs preferat de clienți este cafeaua Fresh Corner, am investit în această direcție ajungând, în prezent, să avem acoperire aproape 90% în rețeaua din România. Cafeaua rămâne produsul vedetă al acestui concept, lucru dovedit de vânzările înregistrate anul trecut: 7 milioane de cafele vândute în România, ceea ce înseamnă aproximativ 13 cafele pe minut. Cifrele din acest an arată tendința de continuă creștere a categoriei: până la finalul lunii septembrie s-au înregistrat 5,6 milioane de cafele vândute la nivelul întregii rețele. Astfel, credem că acest segment are potențial de creștere în viitor”, a declarat Levente Borviz, Head of Retail MOL România.

În staţiile Fresh Corner clienţii au la dispoziţie peste 20 de tipuri de cafea. Aroma surprinzătoare a cafelelor Fresh Corner se datorează boabelor de cafea de foarte bună calitate, atent selecționate și prăjite după o rețetă originală. În topul preferințelor clienților MOL primul loc îl ocupă cafelele de tip espresso, urmate de caffe latte, cafea lungă și cafea lungă cu lapte.

Pentru a marca importanța cafelei în oferta Fresh Corner și pentru a sublinia calitatea și savoarea inconfundabilă a acesteia, MOL a lansat recent campania de imagine “Surprinzător de aromată”, campanie integrată derulată pe canale TV, radio, online și in-store.

Campania este susținută de o promoție – „Surprinzător de multe premii” – prin care clienții pot câștiga 7.000 de căni de călătorie MOL Fresh Corner și 10 plinuri de cafea pentru un an (un plin de cafea reprezentând un card Gift încărcat cu 2.500 de lei pentru achiziţii de produse Fresh Corner în staţiile MOL.)

***

Despre MOL România

MOL România este o subsidiară a MOL Group şi una dintre cele mai importante companii petroliere din România, cu o prezenţă de peste 20 ani pe piaţa autohtonă. MOL România are un portofoliu extins de produse şi servicii în domeniul comerţului de carburanţi, lubrifianţi, produse petrochimice şi bitum. În prezent, compania deţine un număr de 227 de staţii de servicii, 4 puncte de încărcare a autovehiculelor electrice, situate în 4 stații MOL din București, 2 depozite de carburanţi, la Giurgiu şi Tileagd şi un terminal LPG la Tileagd. MOL România are sediul social la Cluj-Napoca, sediul de business la Bucuresti, un sediu administrativ la Arad şi un număr de aproximativ 250 de angajaţi proprii. MOL România a fost prima companie petrolieră care a implementat un program de loialitate, MOL MultiBonus, recompensat de 2 ori cu locul I pentru calitate în clasamentul programelor de loialitate din România în cadrul cercetării de piaţă QUDAL. Începând cu anul 2017, MOL România este parte a proiectului NEXT-E care vizează instalarea a 40 de staţii de încărcare pentru autovehicule electrice. MOL România este un membru activ al comunităţilor în care operează, printr-o platformă extinsă de programe sociale precum Premiul Mentor, Program pentru Sănătatea Copiilor sau Permis pentru Viitor.

Despre Grupul MOL

Grupul MOL este o companie internațională integrată şi independentă, cu sediul central în Budapesta, Ungaria. Are operaţiuni în peste 40 de ţări, 26.000 de angajaţi în întreaga lume și peste 100 de ani de experiență în industrie. În domeniul explorării și producției de hidrocarburi, experiența de peste 75 de ani a Grupului sprijină operațiunile de producție în 8 țări și activitățile de explorare în 13 țări. Grupul MOL controlează patru rafinării şi două unităţi petrochimice la nivelul managementului integrat al lanţului de aprovizionare, în Ungaria, Slovacia și Croaţia. Compania are, de asemenea, o reţea de aproximativ 2.000 de benzinării în Europa Centrală şi de Sud-Est, în 10 țări, din care 227 în România.

TagsbenzinariiMol
Previous Article

Minoră din Vultureni căutată luni de poliţişti ...

Next Article

Ziariştii clujeni şi-au scos superalmanahul anual

0
Shares
  • 0
  • +
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0

Related articles More from author

  • EconomicJustitie

    Adevărata Bere Ciuc din Harghita, interzisă la comercializare de trustul olandez Heineken

    08/02/2017
    By muzicainstantelo
  • EconomicJustitie

    ADRNV obligată să reangajeze directorul adjunct, concediat după un concurs trucat

    01/19/2018
    By muzicainstantelo
  • Economic

    Opţiunea Wizz Flex este disponibilă pentru un euro

    06/20/2020
    By muzicainstantelo
  • Economic

    Aeroportul Cluj reia cursele de vară în Malta cu Wizz Air

    06/15/2022
    By muzicainstantelo
  • ActualitateEconomic

    Parcurile industriale sunt scutite de taxe locale. A aflat la Tribunal şi municipalitatea dejeană

    06/09/2017
    By muzicainstantelo
  • EconomicJustitie

    Distribuitorul de ziare şi reviste Apex, cel mai vechi din branşă, încă un faliment de marcă la Cluj

    08/31/2017
    By muzicainstantelo

Leave a reply Anulează răspunsul

  • Actualitate

    Președintele amenință după desconspirarea grupului

  • Politica

    Adrian Gurzău executat silit după aparatura electronică

  • AdministratieJustitie

    Un executor judecătoresc va examina starea parcării avioanelor din aeroport

Publicitate

Alte Stiri

  • o săptămână ago

    Fumoasa și bestia

  • 2 săptămâni ago

    Messiah

  • 2 săptămâni ago

    Duel pe autostradă

  • 2 săptămâni ago

    Am fost 16

  • 2 săptămâni ago

    Morocănoșii

Facebook

  • Film

    Vânătorul de balene câștigă Trofeul Transilvania TIFF 20

    Vânătorul de balene/ The Whaler Boy câștigă Trofeul Transilvaniala cea de-a 20-a ediție TIFF Cea de-a 20-a ediție a Festivalului Internațional de Film Transilvania și-a desemnat câștigătorii sâmbătă seară, pe 31 iulie, în aplauzele celor ...
  • Film

    TIFF Conferința de Educație Media și Cinematografică

    Live pe TIFF Unlimited: Conferința Națională de Educație Media și Cinematografică  Unul dintre cele mai importante evenimente de la această ediție TIFF este Conferința de Educație Media și Cinematografică, care vizează ...
  • Film

    Dama de cupă- Au şi avocaţii micile lor plăceri vinovate

    Queen of Hearts / Dama de cupă, o dramă daneză controversată, multipremiată internațional, va fi lansată de Transilvania Film în premieră în România pe TIFF Unlimited, începând cu 25 noiembrie. ...
  • Film

    Animest aduce filme de Oscar pentru animaţia românească

    #ScreeningHistory – cea de-a 15-a ediție Animest, dedicată aniversării celor 100 de ani de animație românească, își deschide porțile astăzi, pentru prima dată în mediul online. Invitați să ia parte ...
  • Film

    Festivitate nostalgică la TIFF cu Marina Voica şi Maria Ploae

    Babyteeth: Prima iubire câștigă Trofeul Transilvania la TIFF 2020Cele mai bune filme ale ediției și cineaștii momentului au fost aplaudați sâmbătă seară, pe 8 august, la Gala de decernare a ...

RSS STIRI AGERPRES

Ads

Ads

Ads

  • Contact
© 2019 - Muzica Instantelor - Proiect confintat de Uniunea Europeana din Fondul Social European prin Programul Operational Capital Uman 2014-2020.