Un nou magazin la Cluj cu materiale de construcţii
Hornbach, unul dintre principalii retaileri locali de materiale de construcții și grădinărit, se extinde pe piața din România și anunță inaugurarea celui de-al optulea magazin, la Cluj-Napoca.
”Hornbach își continuă strategia de expansiune pe piața locală și suntem mândri să anunțăm deschiderea unei noi locații, de data aceasta în Cluj-Napoca. Investiția totală în noul nostru magazin s-a situat la 27 milioane de euro, sumă ce include și stocul inițial de marfă. Astfel, prin inaugurarea acestui magazin, investițiile totale ale companiei în România au ajuns la 202,2 milioane de euro“, a declarat Mugurel-Horia Rusu, Director General Hornbach România.
Potrivit informațiilor oferite de reprezentantul companiei, decizia de a deschide un nou magazin în Cluj-Napoca a fost determinată de faptul că acesta este un oraș cu peste 300.000 de locuitori, cu o evoluție economică pozitivă și cu un potențial constant de atragere a fondurilor europene, în ultimii ani. De asemenea, zonele limitrofe aflate în plină dezvoltare au reprezentat un aspect important ce a cântărit în strategia de expansiune.
Magazinul Hornbach Cluj-Napoca este amplasat pe un teren de 4,1 hectare și are o suprafață totală de cca. 23.000 de metri pătrați. Acesta cuprinde și zone speciale, așa cum este cazul celei dedicate produselor de Grădină și ZOO ce ocupă un spațiu de 5.200 metri pătrați, dar și zona de Drive In, cu o suprafață de 6.900 de metri pătrați. Magazinul cuprinde departamente pentru un sortiment vast de produse destinate construcției sau amenajării unei locuințe și nu numai, de la produse electrice, materiale de construcții, feronerie, gresie și pardoseli, până la decorațiuni interioare, un centru de înrămări tablouri și unul de mixat vopsele și o expoziție cu articole destinate băilor.
„Asemenea celorlalte magazine Hornbach, și locația din Cluj-Napoca este partenerul ideal pentru proiecte Do-It-Yourself. Sortimentul de o calitate ridicată, ce respectă rigorile germane, alături de serviciile pe care le oferim constant clienților noștri vor fi printre principalele motive pentru care clujenii vor vizita magazinul nostru. Mai mult de atât, Hornbach este recunoscut ca un partener stabil pentru orice client datorită strategiei prețurilor mici, 365 de zile pe an”, a mai afirmat Mugurel-Horia Rusu.
Potrivit declarațiilor sale, un alt aspect important ce va diferenția Hornbach pe piața din Cluj-Napoca, și nu numai, este serviciul de consiliere profesională oferit de personalul din magazin. Astfel, cei 120 de angajați au competențele necesare pentru a oferi clienților sfaturi utile și servicii extinse. De asemenea, noul magazin va pune la dispoziția clujenilor toate serviciile existente în locațiile din România, printre acestea numărându-se cele de montaj, debitare lemn, confecționare perdele, înrămări tablouri și transport.
De altfel, pe lângă magazinul fizic, clienții din Cluj-Napoca și din toată țara au acces la un sortiment extins de produse și în magazinul online, accesând site-ul www.hornbach.ro.
”Inaugurarea noului nostru magazin reconfirmă faptul că România este una dintre piețele atractive pentru dezvoltarea Grupului Hornbach la nivel internațional. De asemenea, ne continuăm strategia de extindere prin deschiderea de magazine de mari dimensiuni în orașe din țară unde autoritățile dau dovadă de o implicare ridicată în dezvoltarea comunității și vizăm inaugurarea unei noi locații în Constanța“, a mai spus Mugurel-Horia Rusu.
Noul magazin Hornbach, situat pe Strada Plevnei, nr. 1-7, va fi deschis pentru public începând cu data de 15 iulie și, ca și celelalte locații din rețea, va avea program de luni până sâmbătă, între orele 08.00 și 21.00, și duminica, de la 08.00 la 19.00. În ceea ce privește zona Drive-In, aceasta va fi deschisă de luni până sâmbătă, între 07.00 și 21.00, iar duminica în intervalul 08.00 – 19.00.
Despre grupul Hornbach
Fondată în anul 1877, Hornbach este singura companie din domeniul construcțiilor și grădinăritului care se poate mândri cu o istorie de 6 generații. În acest moment, concernul deține 165 de magazine mixte de materiale de construcții și grădinărit și magazine online, în 9 țări din Europa (Germania, Austria, Olanda, Cehia, Luxemburg, Elveția, Suedia, Slovacia și România), dintre care 8 în România (București Berceni, București Militari, București Balotești, Brașov, Timișoara, Sibiu, Oradea și Cluj-Napoca).
Conceptul comercial și gama de produse sunt orientate în întregime către sprijinirea proiectelor clienților. Hornbach le garantează acestora prețuri mereu mici, fiind lider de piață pe acest segment, iar consilierea oferită de specialiștii companiei direct la raft și serviciile puse la dispoziție în fiecare magazin sunt foarte apreciate.
Prin pionierat, cum ar fi deschiderea primului magazin mixt de materiale de construcții și produse de grădinărit (1968), a primului megastore (1980) și a primului magazin de materiale de construcții cu conceptul drive-in (2003), Hornbach își dovedește în permanență forța inovatoare. De decenii, Hornbach este considerat un angajator de top, în acest moment având aproximativ 23.000 de angajați care contribuie la succesul companiei.