MUZICA INSTANTELOR

Top Menu

  • Editorial
  • Cultura
  • Monden
  • Sport
  • Contact
  • REVISTA

Main Menu

  • Actualitate
  • Politica
  • Economic
  • Administratie
  • Social
  • Justitie
  • Educatie
  • Medicina
  • MICA PUBLICITATE
  • Editorial
  • Cultura
  • Monden
  • Sport
  • Contact
  • REVISTA

logo

Header Banner

MUZICA INSTANTELOR

  • Actualitate
  • Politica
  • Economic
  • Administratie
  • Social
  • Justitie
  • Educatie
  • Medicina
  • MICA PUBLICITATE
  • Filarmonica în Sala Heritage a Conservatorului nou clujean

  • Tânăr infractor bistrițean arestat iar pentru terorism

  • Filarmonica Transilvania Sala Heritage a Conservatorului

  • Cherecheș dator statului cu jumătate de milion de euro

  • Stagiunea 2025-2026 Opera Cluj Start Verdi Simon Boccanegra

Economic
Home›Economic›Reţeaua magazinelor Gerovital a ajuns la 11 puncte de vânzare, la numai 1 an de la inaugurarea primului magazin

Reţeaua magazinelor Gerovital a ajuns la 11 puncte de vânzare, la numai 1 an de la inaugurarea primului magazin

By muzicainstantelo
10/12/2017
1980
0
Share:

Farmec, cel mai mare producător român de cosmetice, marchează un an de la înfiinţarea reţelei proprii de magazine Gerovital, cunoscând în acest interval o expansiune impresionantă la nivel naţional. Compania clujeană este primul jucător local din această industrie care şi-a creat propria reţea de magazine de brand Gerovital şi Farmec (19 magazine) şi care, în prima jumătate a anului 2017, a înregistrat o cifră de afaceri de peste 1 milion de euro.

„Acum un an, din dorinţa de a oferi consumatorilor noştri o experienţă de brand desăvârşită, am deschis primul magazin Gerovital din România, la Bucureşti. Au urmat alte două deschideri până la final de 2016 – Constanţa şi al doilea magazin din capitală. În 2017 am crescut acest număr până la 11 magazine proprii, din dorinţa de a transforma România într-o zonă a excelenţei în cosmetică, prin aducerea şi mai aproape de români a brandului Gerovital. De jumătate de secol, identitatea Gerovital a fost definită de încredere, eficienţă, inovaţie şi reţete elaborate de specialişti. Toate aceste elemente au fost integrate în conceptul de “Doctor în frumuseţe”, pe care l-am transpus cu atenţie în fiecare magazin inaugurat. Astfel, am creat un concept de magazin unic pe piaţa românească, care se distinge printr-un design inovator şi interactiv, consiliere şi recomandări personalizate, dar şi facilităţi specifice, dedicate tuturor consumatorilor. Ne propunem să ducem acest concept în toate marile oraşe din ţară. Astfel, pentru 2018 am planificat inaugurarea altor 8 magazine de brand Gerovital”, a declarat Mircea Turdean, Director General Farmec.

Expansiunea masivă a magazinelor în primul an face parte din strategia de extindere naţională a companiei clujene. În 2017, pentru deschiderea noilor puncte de vânzare Gerovital, care însumează o suprafaţă totală de aproape 400 de metri pătraţi, a fost investită suma de jumătate de milion de euro, iar principalele zone de investiţii au fost: amenajarea spaţiilor, trainingul consultanţilor, achiziţionarea aparatelor de dermoanaliză şi promovare.

Cu un număr de vizitatori în continuă creştere, de la sfarşitul anului 2016, până în cea de-a doua jumătate a anului 2017, valoarea medie a coşului de cumpărături în magazine a înregistrat o creştere cu 25%.

Toate magazinele Gerovital sunt amplasate în marile centre comerciale din ţară. Dintre acestea, cele mai mari vânzări sunt înregistrate de spaţiul comercial din Veranda Mall din Bucureşti, inaugurat în noiembrie 2016, în cadrul unui eveniment desfăşurat sub titlul “Lecţia de frumuseţe”.

În cadrul tuturor spaţiilor Gerovital, vizitatorii au la dispoziţie o paletă vastă de produse din gamele Gerovital şi Aslavital. În topul celor mai vândute game se află Gerovital H3 Evolution, Gerovital H3 Derma+ Premium Care, prima linie premium din portofoliul companiei, clasamentul preferinţelor românilor fiind completat de gama Gerovital Equilibrium.

De asemenea, cei care trec pragul magazinelor de brand ale companiei beneficiază şi de o altă facilitate – testele de dermoanaliză. Folosind anumite măsurători instrumentale specifice care analizează nivelul de hidratare, elasticitate, nivelul de sebum și gradul de pigmentare al pielii, dermonaliza ajută la stabilirea tipului de ten. În funcţie de acest rezultat, consumatorii primesc asistenţă dedicată şi scheme de întreţinere personalizate, stabilite de Consultanţii de Frumuseţe prezenţi în magazine.

Lanţul de spaţii comerciale Gerovital are o vastă acoperire naţională, cuprinzând cele mai importante centre urbane din ţară: Bucureşti (3 magazine), Cluj-Napoca, Constanţa, Timişoara, Iaşi, Suceava, Piatra-Neamţ, Craiova şi Ploieşti.

Despre Farmec S.A. Cluj-Napoca

Farmec S.A. Cluj-Napoca – cel mai mare producător român de cosmetice – este un brand emblemă pentru România. Portofoliul companiei impresionează o lume întreagă prin produse moderne, concepute în laboratoare performante. Compania are certificare internaţională GMP și comercializează produsele din portofoliu în aproximativ 30 țări.

În 2017, Farmec marchează 50 de ani de la prima industrializare a cremei Gerovital. În ultimii ani, brandul Gerovital a deţinut în mod constant primele locuri în topuri importante, aducând în palmaresul companiei numeroase premii şi distincţii.

La finalul lunii august 2017, reţeaua de spaţii comerciale deţinute de Farmec este formată din 8 magazine Farmec, amplasate la Cluj-Napoca, Arad, Brașov, Sibiu, Târgu Mureș și Timișoara şi 11 magazine Gerovital ce se găsesc la București (3 magazine), Constanța, Cluj-Napoca, Timișoara, Craiova, Ploiești, Suceava, Iași și Piatra Neamț.

Pentru a fi la curent cu noutăţi legate de brandurile din portofoliul Farmec, sfaturi utile din partea specialiştilor, surprize şi concursuri, puteţi urmări conturile de social media:

Facebook: facebook.com/farmec.romania

Instagram: https://www.instagram.com/farmec/

Site şi magazin online: www.farmec.ro

TagsFarmecGerovitalMircea Turdean
Previous Article

Artiştii ucrainieni Mykola Diadiura şi Baryshevskyi Antonii ...

Next Article

Firma Explan a obţinut anularea licitaţiei pentru ...

0
Shares
  • 0
  • +
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0

Related articles More from author

  • Economic

    Atelierul de Frumuseţe Farmec din Cluj-Napoca și-a extins paleta de servicii cu echipamente de ultimă generaţie

    09/27/2017
    By muzicainstantelo
  • Economic

    Gerovital a fost desemnat Superbrand al anului 2017

    08/03/2017
    By muzicainstantelo
  • Economic

    Atac Digi TV la mărcile Farmec şi Gerovital. Cine a furat România?

    05/03/2017
    By muzicainstantelo
  • EconomicPublicitate

    Pentru sărbătorile de iarnă, Farmec vine cu noi oferte speciale româneşti

    12/13/2017
    By muzicainstantelo
  • Economic

    Vânzările din magazinul online Farmec sunt în creştere cu 20% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut P

    09/14/2017
    By muzicainstantelo
  • Economic

    Cifra de afaceri a companiei Farmec depăşeşte 105,5 milioane lei, în creştere cu 9% faţă de aceeaşi perioadă a anului ...

    08/23/2017
    By muzicainstantelo

Leave a reply Anulează răspunsul

  • CulturaEducatie

    Rezidenţe de creaţie Fresh Start pentru absolvenţi de facultăţi vocaţionale

  • Justitie

    Final Primarul din Baia Mare va sta cinci ani după gratii

  • Actualitate

    Seară de rugăciune cu marii ierarhi clujeni la Sf Iosif

Publicitate

Alte Stiri

  • o zi ago

    Filarmonica în Sala Heritage a Conservatorului nou clujean

  • 2 zile ago

    Tânăr infractor bistrițean arestat iar pentru terorism

  • 5 zile ago

    Filarmonica Transilvania Sala Heritage a Conservatorului

  • 6 zile ago

    Cherecheș dator statului cu jumătate de milion de euro

  • 6 zile ago

    Stagiunea 2025-2026 Opera Cluj Start Verdi Simon Boccanegra

Facebook

  • Film

    Vânătorul de balene câștigă Trofeul Transilvania TIFF 20

    Vânătorul de balene/ The Whaler Boy câștigă Trofeul Transilvaniala cea de-a 20-a ediție TIFF Cea de-a 20-a ediție a Festivalului Internațional de Film Transilvania și-a desemnat câștigătorii sâmbătă seară, pe 31 iulie, în aplauzele celor ...
  • Film

    TIFF Conferința de Educație Media și Cinematografică

    Live pe TIFF Unlimited: Conferința Națională de Educație Media și Cinematografică  Unul dintre cele mai importante evenimente de la această ediție TIFF este Conferința de Educație Media și Cinematografică, care vizează ...
  • Film

    Dama de cupă- Au şi avocaţii micile lor plăceri vinovate

    Queen of Hearts / Dama de cupă, o dramă daneză controversată, multipremiată internațional, va fi lansată de Transilvania Film în premieră în România pe TIFF Unlimited, începând cu 25 noiembrie. ...
  • Film

    Animest aduce filme de Oscar pentru animaţia românească

    #ScreeningHistory – cea de-a 15-a ediție Animest, dedicată aniversării celor 100 de ani de animație românească, își deschide porțile astăzi, pentru prima dată în mediul online. Invitați să ia parte ...
  • Film

    Festivitate nostalgică la TIFF cu Marina Voica şi Maria Ploae

    Babyteeth: Prima iubire câștigă Trofeul Transilvania la TIFF 2020Cele mai bune filme ale ediției și cineaștii momentului au fost aplaudați sâmbătă seară, pe 8 august, la Gala de decernare a ...

RSS STIRI AGERPRES

Ads

Ads

Ads

  • Contact
© 2019 - Muzica Instantelor - Proiect confintat de Uniunea Europeana din Fondul Social European prin Programul Operational Capital Uman 2014-2020.