MUZICA INSTANTELOR

Top Menu

  • Editorial
  • Cultura
  • Monden
  • Sport
  • Contact
  • REVISTA

Main Menu

  • Actualitate
  • Politica
  • Economic
  • Administratie
  • Social
  • Justitie
  • Educatie
  • Medicina
  • MICA PUBLICITATE
  • Editorial
  • Cultura
  • Monden
  • Sport
  • Contact
  • REVISTA

logo

Header Banner

MUZICA INSTANTELOR

  • Actualitate
  • Politica
  • Economic
  • Administratie
  • Social
  • Justitie
  • Educatie
  • Medicina
  • MICA PUBLICITATE
  • Doliu la Românașul A plecat unul dintre primii lideri

  • Liviu Alexa mai șterge încă o fantezie cu femei de afaceri

  • Brăduleț argentinian la Cluj Centenarul Grădinii Botanice

  • UDMR amendată pentru că nu a respectat decizia instanței

  • Afaceristul Florin Vasile Tecar scapă de închisoare

Economic
Home›Economic›Specialiştii Farmec lansează anual circa 100 de produse, dezvoltând unul dintre cele mai valoroase portofolii multibrand

Specialiştii Farmec lansează anual circa 100 de produse, dezvoltând unul dintre cele mai valoroase portofolii multibrand

By muzicainstantelo
10/19/2017
1944
0
Share:

Farmec, cel mai mare producător român de cosmetice, va lansa până la final de 2017 cel puţin 3 game noi, ca urmare a strategiei de extindere a portofoliului propriu. Dezvoltarea constantă a unuia dintre cele mai valoroase şi extinse portofolii multibrand de pe piaţa locală presupune anual lansarea şi modernizarea a minim 100 de produse, toţi specialiştii din cadrul Farmec fiind implicaţi în acest amplu proces de producţie.

„Prin expertiza cumulată și curajul de a explora cele mai inovatoare teritorii, setăm standardele în industria românească de cosmetică. Provocarea de a creşte cota de piaţă a producţiei autohtone ne-a determinat să creăm unul dintre cele mai complexe și puternice portofolii multibrand. Anual fabricăm 27 milioane de produse, o cifră impresionantă, datorită căreia am fost plasaţi în clasamentul primelor 10 companii româneşti care deţin un portofoliu vast şi valoros de branduri. Această recunoaştere se datorează extinderii constante a brandurilor noastre, introducerii de noi game și linii de produse, adaptate unei piețe tot mai dinamice și exigente, prin care suntem mai aproape de fiecare român. În perioada următoare, cât şi pe termen mediu şi lung vom continua în forţă această direcţie, următoarele lansări surpriză fiind programate până la finalul acestui an”, a declarat Ioana Borza, Director Marketing Farmec.

Capacitatea de producţie a Farmec atinge peste 3.500.000 unităţi/lună. În medie, în funcţie de planificare şi comenzi, peste 2.000.000 de produse sunt distribuite către locațiile de vânzare din comerțul tradițional și modern. Astfel, produsele din portofoliul companiei ajung în peste 24.000 puncte de vânzare din toată țara, în cele 19 magazine de brand și la clienții magazinului online www.farmec.ro.

Activitatea de creare a unei noi game este un proces elaborat, care poate dura şi până la 2 ani. În funcţie de amploarea gamei, investiţia alocată poate fi amortizată în 3-4 ani. Bugetul de investiţii este direcţionat cu preponderenţă către activitatea de cercetare, producţie şi testare, dar şi pentru penetrarea pieţei şi promovare.

În funcţie de complexitatea sa, în dezvoltarea unei noi linii de produse sunt implicaţi specialişti din multiple arii de expertiză, precum chimie, farmacie, dermatologie, economie, marketing.

Prima etapă din procesul de elaborare a noilor game este partea de planificare şi cercetare. În cadrul acestui stadiu sunt examinate multiple analize şi studii de piaţă, astfel încât noile produse să corespundă necesităţilor consumatorilor, inclusiv în termeni de calitate şi eficienţă. Următoarele 7 luni sunt dedicate etapei de inovare şi definitivare a formulelor. Aceasta presupune cercetarea în laboratoare, alegerea celor mai potrivite şi active ingrediente, care sunt dozate şi echilibrate astfel încât să activeze împreună în vederea obţinerii rezultatului dorit.

Alte câteva luni sunt alocate proceselor de design și ambalare, în cadrul cărora sunt testate și selectate formatele și metodele de ambalare, potrivite și adaptate fiecărui produs. După aceste etape urmează realizarea testelor de eficiență, în cadrul cărora produsele Farmec sunt expediate către laboratoare de prestigiu de peste hotare pentru a fi certificate şi a obţine acreditări internaţionale. După aprovizionarea cu materii prime este demarată producţia în masă şi, implicit lansarea pe piaţă a noilor soluţii.

Despre Farmec S.A. Cluj-Napoca

Farmec S.A. Cluj-Napoca – cel mai mare producător român de cosmetice – este un brand emblemă pentru România. Portofoliul companiei impresionează o lume întreagă prin produse moderne, concepute în laboratoare performante. Compania are certificare internaţională GMP și comercializează produsele din portofoliu în aproximativ 30 țări.

În 2017, Farmec marchează 50 de ani de la prima industrializare a cremei Gerovital. În ultimii ani, brandul Gerovital a deţinut în mod constant primele locuri în topuri importante, aducând în palmaresul companiei numeroase premii şi distincţii.

La finalul lunii august 2017, reţeaua de spaţii comerciale deţinute de Farmec este formată din 8 magazine Farmec, amplasate la Cluj-Napoca, Arad, Brașov, Sibiu, Târgu Mureș și Timișoara şi 11 magazine Gerovital ce se găsesc la București (3 magazine), Constanța, Cluj-Napoca, Timișoara, Craiova, Ploiești, Suceava, Iași și Piatra Neamț.

Pentru a fi la curent cu noutăţi legate de brandurile din portofoliul Farmec, sfaturi utile din partea specialiştilor, surprize şi concursuri, puteţi urmări conturile de social media:

Facebook: facebook.com/farmec.romania

Instagram: https://www.instagram.com/farmec/

Site şi magazin online: www.farmec.ro

TagsFarmecgame noiIoana Borzateste
Previous Article

Procurarea unui copil costă cât exploatarea sexuală ...

Next Article

Avocaţi tari ca judecătorii. Plângerea Baroului Cluj ...

0
Shares
  • 0
  • +
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0

Related articles More from author

  • EconomicJustitie

    Farmec suspendă decizia de impunere a ANAF şi la Curtea Supremă, dar mai are încă emoţii pentru Triumf

    05/27/2017
    By muzicainstantelo
  • Economic

    Farmec lansează alte două noi produse în gama Gerovital Plant având la bază ulei ecocertificat din flori de mac

    08/29/2017
    By muzicainstantelo
  • Economic

    Vânzările din magazinul online Farmec sunt în creştere cu 20% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut P

    09/14/2017
    By muzicainstantelo
  • Economic

    Reţeaua magazinelor Gerovital a ajuns la 11 puncte de vânzare, la numai 1 an de la inaugurarea primului magazin

    10/12/2017
    By muzicainstantelo
  • EconomicPublicitate

    Pentru sărbătorile de iarnă, Farmec vine cu noi oferte speciale româneşti

    12/13/2017
    By muzicainstantelo
  • ActualitateEconomic

    Farmec relansează linia de produse Gerovital Stop Acnee într-o variantă extinsă și modernizată

    06/27/2017
    By muzicainstantelo

Leave a reply Anulează răspunsul

  • Cultura

    Serie de filme World War Memory 1918-2018. Memoria trecutului în film și societate

  • AdministratieMedicina

    Direcţia Judeţeană de Sănătate Publică a demarat o campanie de informare şi vaccinare împotriva pojarului

  • Sport

    Mircea Rednic evită de un an transferul U Cluj la Petrolul

Publicitate

Alte Stiri

  • 4 zile ago

    Doliu la Românașul A plecat unul dintre primii lideri

  • 5 zile ago

    Liviu Alexa mai șterge încă o fantezie cu femei de afaceri

  • 6 zile ago

    Brăduleț argentinian la Cluj Centenarul Grădinii Botanice

  • 7 zile ago

    UDMR amendată pentru că nu a respectat decizia instanței

  • o săptămână ago

    Afaceristul Florin Vasile Tecar scapă de închisoare

Facebook

  • Film

    Vânătorul de balene câștigă Trofeul Transilvania TIFF 20

    Vânătorul de balene/ The Whaler Boy câștigă Trofeul Transilvaniala cea de-a 20-a ediție TIFF Cea de-a 20-a ediție a Festivalului Internațional de Film Transilvania și-a desemnat câștigătorii sâmbătă seară, pe 31 iulie, în aplauzele celor ...
  • Film

    TIFF Conferința de Educație Media și Cinematografică

    Live pe TIFF Unlimited: Conferința Națională de Educație Media și Cinematografică  Unul dintre cele mai importante evenimente de la această ediție TIFF este Conferința de Educație Media și Cinematografică, care vizează ...
  • Film

    Dama de cupă- Au şi avocaţii micile lor plăceri vinovate

    Queen of Hearts / Dama de cupă, o dramă daneză controversată, multipremiată internațional, va fi lansată de Transilvania Film în premieră în România pe TIFF Unlimited, începând cu 25 noiembrie. ...
  • Film

    Animest aduce filme de Oscar pentru animaţia românească

    #ScreeningHistory – cea de-a 15-a ediție Animest, dedicată aniversării celor 100 de ani de animație românească, își deschide porțile astăzi, pentru prima dată în mediul online. Invitați să ia parte ...
  • Film

    Festivitate nostalgică la TIFF cu Marina Voica şi Maria Ploae

    Babyteeth: Prima iubire câștigă Trofeul Transilvania la TIFF 2020Cele mai bune filme ale ediției și cineaștii momentului au fost aplaudați sâmbătă seară, pe 8 august, la Gala de decernare a ...

RSS STIRI AGERPRES

Ads

Ads

Ads

  • Contact
© 2019 - Muzica Instantelor - Proiect confintat de Uniunea Europeana din Fondul Social European prin Programul Operational Capital Uman 2014-2020.