MUZICA INSTANTELOR

Top Menu

  • Editorial
  • Cultura
  • Monden
  • Sport
  • Contact
  • REVISTA

Main Menu

  • Actualitate
  • Politica
  • Economic
  • Administratie
  • Social
  • Justitie
  • Educatie
  • Medicina
  • MICA PUBLICITATE
  • Editorial
  • Cultura
  • Monden
  • Sport
  • Contact
  • REVISTA

logo

Header Banner

MUZICA INSTANTELOR

  • Actualitate
  • Politica
  • Economic
  • Administratie
  • Social
  • Justitie
  • Educatie
  • Medicina
  • MICA PUBLICITATE
  • Fumoasa și bestia

  • Messiah

  • Duel pe autostradă

  • Am fost 16

  • Morocănoșii

EconomicStil de viata
Home›Economic›Farmec relansează cele două branduri consacrate pentru curăţenia locuinţei – Nufăr şi Triumf

Farmec relansează cele două branduri consacrate pentru curăţenia locuinţei – Nufăr şi Triumf

By muzicainstantelo
10/30/2017
2155
0
Share:

Farmec, una dintre cele mai mari companii cu capital 100% românesc, anunţă relansarea celor două game consacrate pentru curăţenia locuinţei – Nufăr şi Triumf. În urma procesului de rebranding, cele două game au integrat noi formulări extrem de eficiente, modalităţi de ambalare moderne şi au fost dezvoltate cu noi subgame de produse. Acesta este ultimul proces de modernizare, după cel desfăşurat în anul 2013.

„Constant, avem grijă să venim pe piaţă cu cele mai inovatoare soluţii pentru consumatorii români. Astfel, în urma unui proces strategic de rebranding, ne bucurăm să vă prezentăm cele două game de curăţenie a locuinţei Nufăr şi Triumf, în formule complet modernizate şi extinse cu soluţii de ultimă generaţie, dar care păstrează un raport corect calitate – preţ. Ambele sunt branduri locale cu tradiţie şi notorietate, lideri de piaţă pe segmentele detartranţi şi curăţare a bucătăriei, după ce au câştigat încrederea românilor prin oferirea de formule eficiente, ultra-active. Suntem siguri că toate aceste schimbări vor oferi multiple beneficii pentru consumatorii noştri şi ne vor asigura o dezvoltare durabilă pe această categorie de piaţă”, a declarat Ioana Borza, Director Marketing Farmec.

În ceea ce priveşte ambalajul, procesul de rebranding al celor două game a presupus atât modernizarea designului astfel încât să fie cât mai uşor de observat şi memorat, respectându-se stilul specific al brandurilor, dar şi introducerea unor noi forme de ambalare şi modalităţi de etichetare. Astfel, noul design este unul fresh, colorat, uşor recognoscibil la raft, iar etichetele de tip sleeve, permit consumatorilor să identifice mai rapid beneficiile principale ale produselor.

În urma proceselor de modernizare, Nufăr, brandul nr. 1 în România pe segmentul detartranți, cu o cotă de piaţă valorică de 38,8%*, a fost extins cu 7 produse noi – Nufăr Lemn Parchet, Nufăr Geamuri (două variante de parfumare), Nufăr Cremă Universală (trei variante de parfumare) şi Nufăr Ecrane.

Disponibilă în 3 variante, linia Nufăr Cremă Universală are formule uşor abrazive, care curăţă suprafeţele fără a le zgâria, redându-le strălucirea şi îndepărtând petele de murdărie şi grăsime. O altă noutate în portofoliul brandului este şi Nufăr Ecrane, care reprezintă o soluţie tehnică pentru curăţarea suprafeţelor ecranelor telefoanelor mobile, monitoarelor, televizoarelor, suprafeţelor din striclă sau tastaturilor, eliminând praful și amprentele, fără a lăsa urme.

Subgama Nufăr Verde a brandului evidenţiază preocuparea Farmec pentru crearea unui mediu sustenabil, întreaga linie fiind formată din produse prietenoase faţă de mediu, bazate pe principii active naturale, care nu reduc eficienţa produselor.

Întreaga gamă Nufăr însumează în total 28 de soluţii de curăţenie a locuinţei.

Triumf este cel de-al doilea brand de îngrijire a locuinţei al producatorului clujean, lider în România pe segmentul de curățare a bucătăriei, cu o cotă de piaţă volumică de 39,6%** dezvoltat şi modernizat în urma procesului de rebranding. Printre subgamele extinse se numără linia de detergenţi de vase, care include acum 3 sortimente. Toate produsele din gama Triumf, cu excepţia detergenţilor pentru vase, sunt dotate cu capace de siguranţă pentru copii.

Noile produse sunt disponibile în toate supermarketurile, hipermarketurile și magazinele de profil din țară, în magazinele de brand Farmec, precum şi în magazinul online www.farmec.ro.

Despre Farmec S.A. Cluj-Napoca

Farmec S.A. Cluj-Napoca – cel mai mare producător român de cosmetice – este un brand emblemă pentru România. Portofoliul companiei impresionează o lume întreagă prin produse moderne, concepute în laboratoare performante. Compania are certificare internaţională GMP și comercializează produsele din portofoliu în aproximativ 30 țări.

În 2017, Farmec marchează 50 de ani de la prima industrializare a cremei Gerovital. În ultimii ani, brandul Gerovital a deţinut în mod constant primele locuri în topuri importante, aducând în palmaresul companiei numeroase premii şi distincţii.

La finalul lunii august 2017, reţeaua de spaţii comerciale deţinute de Farmec este formată din 8 magazine Farmec, amplasate la Cluj-Napoca, Arad, Brașov, Sibiu, Târgu Mureș și Timișoara şi 11 magazine Gerovital ce se găsesc la București (3 magazine), Constanța, Cluj-Napoca, Timișoara, Craiova, Ploiești, Suceava, Iași și Piatra Neamț.

Pentru a fi la curent cu noutăţi legate de brandurile din portofoliul Farmec, sfaturi utile din partea specialiştilor, surprize şi concursuri, puteţi urmări conturile de social media:

Facebook: facebook.com/farmec.romania

Instagram: https://www.instagram.com/farmec/

Site şi magazin online: www.farmec.ro

*- Calcul realizat pe baza datelor Nielsen din serviciul de retail audit realizat pentru curăţarea casei – segmentul Descalers (Detartrant/Anticalcar/Antirugină) pe piaţa din România, valoare vânzări pentru ultimele 12 luni (perioade cumulate Ianuarie – Decembrie 2016). Copyright © 2017, The Nielsen Company.

**- Calcul realizat pe baza datelor Nielsen din serviciul de retail audit pentru curăţarea bucătăriei pe piaţa din România, volum vânzări pentru ultimele 12 luni (perioade cumulate Ianuarie – Decembrie 2016). Copyright © 2017, The Nielsen Company.

TagsabrazivcuratiredetartrantFarmecIoana BorzaNufarTriumf
Previous Article

Atenţie! Strada Pietroasa din Cluj s-a închis ...

Next Article

Deputat de Braşov, surprins de procurorii DNA ...

0
Shares
  • 0
  • +
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0

Related articles More from author

  • EconomicPublicitate

    „Cel mai bun produs nou” la Premiile Piaţa 2017 – gama Gerovital Geluri de duş

    11/17/2017
    By muzicainstantelo
  • Economic

    Vânzările din magazinul online Farmec sunt în creştere cu 20% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut P

    09/14/2017
    By muzicainstantelo
  • ActualitateEconomic

    Farmec extinde gama Gerovital SUN cu 3 noi produse în ambalaje speciale

    06/14/2017
    By muzicainstantelo
  • Economic

    Farmec are unul dintre cele mai puternice şi valoroase portofolii multibrand, cu 2 mărci în top 5 branduri româneşti

    09/19/2017
    By muzicainstantelo
  • ActualitateEconomic

    Farmec relansează linia de produse Gerovital Stop Acnee într-o variantă extinsă și modernizată

    06/27/2017
    By muzicainstantelo
  • Economic

    Farmec lansează alte două noi produse în gama Gerovital Plant având la bază ulei ecocertificat din flori de mac

    08/29/2017
    By muzicainstantelo

Leave a reply Anulează răspunsul

  • CulturaMuzica

    Solişti şi dirijori pe scenă cu instrumente Stradivarius la Casa Universitarilor Cluj

  • Educatie

    Avocatul Gheorghiţă Mateuţ Inteligenţa artificială nu va înlocui meseriile juridice

  • Politie

    Efectul Caracal. Taximetrişti ilegali cu maşini confiscate

Publicitate

Alte Stiri

  • o săptămână ago

    Fumoasa și bestia

  • 2 săptămâni ago

    Messiah

  • 2 săptămâni ago

    Duel pe autostradă

  • 2 săptămâni ago

    Am fost 16

  • 2 săptămâni ago

    Morocănoșii

Facebook

  • Film

    Vânătorul de balene câștigă Trofeul Transilvania TIFF 20

    Vânătorul de balene/ The Whaler Boy câștigă Trofeul Transilvaniala cea de-a 20-a ediție TIFF Cea de-a 20-a ediție a Festivalului Internațional de Film Transilvania și-a desemnat câștigătorii sâmbătă seară, pe 31 iulie, în aplauzele celor ...
  • Film

    TIFF Conferința de Educație Media și Cinematografică

    Live pe TIFF Unlimited: Conferința Națională de Educație Media și Cinematografică  Unul dintre cele mai importante evenimente de la această ediție TIFF este Conferința de Educație Media și Cinematografică, care vizează ...
  • Film

    Dama de cupă- Au şi avocaţii micile lor plăceri vinovate

    Queen of Hearts / Dama de cupă, o dramă daneză controversată, multipremiată internațional, va fi lansată de Transilvania Film în premieră în România pe TIFF Unlimited, începând cu 25 noiembrie. ...
  • Film

    Animest aduce filme de Oscar pentru animaţia românească

    #ScreeningHistory – cea de-a 15-a ediție Animest, dedicată aniversării celor 100 de ani de animație românească, își deschide porțile astăzi, pentru prima dată în mediul online. Invitați să ia parte ...
  • Film

    Festivitate nostalgică la TIFF cu Marina Voica şi Maria Ploae

    Babyteeth: Prima iubire câștigă Trofeul Transilvania la TIFF 2020Cele mai bune filme ale ediției și cineaștii momentului au fost aplaudați sâmbătă seară, pe 8 august, la Gala de decernare a ...

RSS STIRI AGERPRES

Ads

Ads

Ads

  • Contact
© 2019 - Muzica Instantelor - Proiect confintat de Uniunea Europeana din Fondul Social European prin Programul Operational Capital Uman 2014-2020.