MUZICA INSTANTELOR

Top Menu

  • Editorial
  • Cultura
  • Monden
  • Sport
  • Contact
  • REVISTA

Main Menu

  • Actualitate
  • Politica
  • Economic
  • Administratie
  • Social
  • Justitie
  • Educatie
  • Medicina
  • MICA PUBLICITATE
  • Editorial
  • Cultura
  • Monden
  • Sport
  • Contact
  • REVISTA

logo

Header Banner

MUZICA INSTANTELOR

  • Actualitate
  • Politica
  • Economic
  • Administratie
  • Social
  • Justitie
  • Educatie
  • Medicina
  • MICA PUBLICITATE
  • Doliu la Românașul A plecat unul dintre primii lideri

  • Liviu Alexa mai șterge încă o fantezie cu femei de afaceri

  • Brăduleț argentinian la Cluj Centenarul Grădinii Botanice

  • UDMR amendată pentru că nu a respectat decizia instanței

  • Afaceristul Florin Vasile Tecar scapă de închisoare

EconomicStil de viata
Home›Economic›Farmec relansează cele două branduri consacrate pentru curăţenia locuinţei – Nufăr şi Triumf

Farmec relansează cele două branduri consacrate pentru curăţenia locuinţei – Nufăr şi Triumf

By muzicainstantelo
10/30/2017
2193
0
Share:

Farmec, una dintre cele mai mari companii cu capital 100% românesc, anunţă relansarea celor două game consacrate pentru curăţenia locuinţei – Nufăr şi Triumf. În urma procesului de rebranding, cele două game au integrat noi formulări extrem de eficiente, modalităţi de ambalare moderne şi au fost dezvoltate cu noi subgame de produse. Acesta este ultimul proces de modernizare, după cel desfăşurat în anul 2013.

„Constant, avem grijă să venim pe piaţă cu cele mai inovatoare soluţii pentru consumatorii români. Astfel, în urma unui proces strategic de rebranding, ne bucurăm să vă prezentăm cele două game de curăţenie a locuinţei Nufăr şi Triumf, în formule complet modernizate şi extinse cu soluţii de ultimă generaţie, dar care păstrează un raport corect calitate – preţ. Ambele sunt branduri locale cu tradiţie şi notorietate, lideri de piaţă pe segmentele detartranţi şi curăţare a bucătăriei, după ce au câştigat încrederea românilor prin oferirea de formule eficiente, ultra-active. Suntem siguri că toate aceste schimbări vor oferi multiple beneficii pentru consumatorii noştri şi ne vor asigura o dezvoltare durabilă pe această categorie de piaţă”, a declarat Ioana Borza, Director Marketing Farmec.

În ceea ce priveşte ambalajul, procesul de rebranding al celor două game a presupus atât modernizarea designului astfel încât să fie cât mai uşor de observat şi memorat, respectându-se stilul specific al brandurilor, dar şi introducerea unor noi forme de ambalare şi modalităţi de etichetare. Astfel, noul design este unul fresh, colorat, uşor recognoscibil la raft, iar etichetele de tip sleeve, permit consumatorilor să identifice mai rapid beneficiile principale ale produselor.

În urma proceselor de modernizare, Nufăr, brandul nr. 1 în România pe segmentul detartranți, cu o cotă de piaţă valorică de 38,8%*, a fost extins cu 7 produse noi – Nufăr Lemn Parchet, Nufăr Geamuri (două variante de parfumare), Nufăr Cremă Universală (trei variante de parfumare) şi Nufăr Ecrane.

Disponibilă în 3 variante, linia Nufăr Cremă Universală are formule uşor abrazive, care curăţă suprafeţele fără a le zgâria, redându-le strălucirea şi îndepărtând petele de murdărie şi grăsime. O altă noutate în portofoliul brandului este şi Nufăr Ecrane, care reprezintă o soluţie tehnică pentru curăţarea suprafeţelor ecranelor telefoanelor mobile, monitoarelor, televizoarelor, suprafeţelor din striclă sau tastaturilor, eliminând praful și amprentele, fără a lăsa urme.

Subgama Nufăr Verde a brandului evidenţiază preocuparea Farmec pentru crearea unui mediu sustenabil, întreaga linie fiind formată din produse prietenoase faţă de mediu, bazate pe principii active naturale, care nu reduc eficienţa produselor.

Întreaga gamă Nufăr însumează în total 28 de soluţii de curăţenie a locuinţei.

Triumf este cel de-al doilea brand de îngrijire a locuinţei al producatorului clujean, lider în România pe segmentul de curățare a bucătăriei, cu o cotă de piaţă volumică de 39,6%** dezvoltat şi modernizat în urma procesului de rebranding. Printre subgamele extinse se numără linia de detergenţi de vase, care include acum 3 sortimente. Toate produsele din gama Triumf, cu excepţia detergenţilor pentru vase, sunt dotate cu capace de siguranţă pentru copii.

Noile produse sunt disponibile în toate supermarketurile, hipermarketurile și magazinele de profil din țară, în magazinele de brand Farmec, precum şi în magazinul online www.farmec.ro.

Despre Farmec S.A. Cluj-Napoca

Farmec S.A. Cluj-Napoca – cel mai mare producător român de cosmetice – este un brand emblemă pentru România. Portofoliul companiei impresionează o lume întreagă prin produse moderne, concepute în laboratoare performante. Compania are certificare internaţională GMP și comercializează produsele din portofoliu în aproximativ 30 țări.

În 2017, Farmec marchează 50 de ani de la prima industrializare a cremei Gerovital. În ultimii ani, brandul Gerovital a deţinut în mod constant primele locuri în topuri importante, aducând în palmaresul companiei numeroase premii şi distincţii.

La finalul lunii august 2017, reţeaua de spaţii comerciale deţinute de Farmec este formată din 8 magazine Farmec, amplasate la Cluj-Napoca, Arad, Brașov, Sibiu, Târgu Mureș și Timișoara şi 11 magazine Gerovital ce se găsesc la București (3 magazine), Constanța, Cluj-Napoca, Timișoara, Craiova, Ploiești, Suceava, Iași și Piatra Neamț.

Pentru a fi la curent cu noutăţi legate de brandurile din portofoliul Farmec, sfaturi utile din partea specialiştilor, surprize şi concursuri, puteţi urmări conturile de social media:

Facebook: facebook.com/farmec.romania

Instagram: https://www.instagram.com/farmec/

Site şi magazin online: www.farmec.ro

*- Calcul realizat pe baza datelor Nielsen din serviciul de retail audit realizat pentru curăţarea casei – segmentul Descalers (Detartrant/Anticalcar/Antirugină) pe piaţa din România, valoare vânzări pentru ultimele 12 luni (perioade cumulate Ianuarie – Decembrie 2016). Copyright © 2017, The Nielsen Company.

**- Calcul realizat pe baza datelor Nielsen din serviciul de retail audit pentru curăţarea bucătăriei pe piaţa din România, volum vânzări pentru ultimele 12 luni (perioade cumulate Ianuarie – Decembrie 2016). Copyright © 2017, The Nielsen Company.

TagsabrazivcuratiredetartrantFarmecIoana BorzaNufarTriumf
Previous Article

Atenţie! Strada Pietroasa din Cluj s-a închis ...

Next Article

Deputat de Braşov, surprins de procurorii DNA ...

0
Shares
  • 0
  • +
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0

Related articles More from author

  • ActualitateEconomic

    Farmec relansează linia de produse Gerovital Stop Acnee într-o variantă extinsă și modernizată

    06/27/2017
    By muzicainstantelo
  • Economic

    Gerovital a fost desemnat Superbrand al anului 2017

    08/03/2017
    By muzicainstantelo
  • EconomicPublicitate

    Brandul Gerovital se extinde cu o nouă gamă pe bază de Acid Hialuronic – Gerovital H3 Hyaluron C

    11/13/2017
    By muzicainstantelo
  • CulturaEconomic

    Farmec susține Electric Castle și oferă iubitorilor de muzică experiențe fresh pe durata festivalului

    07/06/2017
    By muzicainstantelo
  • EconomicJustitie

    Farmec suspendă decizia de impunere a ANAF şi la Curtea Supremă, dar mai are încă emoţii pentru Triumf

    05/27/2017
    By muzicainstantelo
  • Economic

    Farmec lansează alte două noi produse în gama Gerovital Plant având la bază ulei ecocertificat din flori de mac

    08/29/2017
    By muzicainstantelo

Leave a reply Anulează răspunsul

  • ActualitateJustitie

    Palatul de Justiţie a intrat în epoca (parţial) smart. Listele cu procese, înlocuite cu leduri, uneori funcţionale

  • Justitie

    Muzica Instanţelor print nr 3. Judecători condamnaţi, judecători achitaţi

  • Cultura

    Festivalul Internațional de Folclor Serbările Transilvane

Publicitate

Alte Stiri

  • 4 zile ago

    Doliu la Românașul A plecat unul dintre primii lideri

  • 5 zile ago

    Liviu Alexa mai șterge încă o fantezie cu femei de afaceri

  • 6 zile ago

    Brăduleț argentinian la Cluj Centenarul Grădinii Botanice

  • 7 zile ago

    UDMR amendată pentru că nu a respectat decizia instanței

  • o săptămână ago

    Afaceristul Florin Vasile Tecar scapă de închisoare

Facebook

  • Film

    Vânătorul de balene câștigă Trofeul Transilvania TIFF 20

    Vânătorul de balene/ The Whaler Boy câștigă Trofeul Transilvaniala cea de-a 20-a ediție TIFF Cea de-a 20-a ediție a Festivalului Internațional de Film Transilvania și-a desemnat câștigătorii sâmbătă seară, pe 31 iulie, în aplauzele celor ...
  • Film

    TIFF Conferința de Educație Media și Cinematografică

    Live pe TIFF Unlimited: Conferința Națională de Educație Media și Cinematografică  Unul dintre cele mai importante evenimente de la această ediție TIFF este Conferința de Educație Media și Cinematografică, care vizează ...
  • Film

    Dama de cupă- Au şi avocaţii micile lor plăceri vinovate

    Queen of Hearts / Dama de cupă, o dramă daneză controversată, multipremiată internațional, va fi lansată de Transilvania Film în premieră în România pe TIFF Unlimited, începând cu 25 noiembrie. ...
  • Film

    Animest aduce filme de Oscar pentru animaţia românească

    #ScreeningHistory – cea de-a 15-a ediție Animest, dedicată aniversării celor 100 de ani de animație românească, își deschide porțile astăzi, pentru prima dată în mediul online. Invitați să ia parte ...
  • Film

    Festivitate nostalgică la TIFF cu Marina Voica şi Maria Ploae

    Babyteeth: Prima iubire câștigă Trofeul Transilvania la TIFF 2020Cele mai bune filme ale ediției și cineaștii momentului au fost aplaudați sâmbătă seară, pe 8 august, la Gala de decernare a ...

RSS STIRI AGERPRES

Ads

Ads

Ads

  • Contact
© 2019 - Muzica Instantelor - Proiect confintat de Uniunea Europeana din Fondul Social European prin Programul Operational Capital Uman 2014-2020.