Restaurantele McDonald’s se bucură de un nou sistem digital integrat, realizat de către NTT DATA Romania prin implementarea soluției SAP S/4HANA
NTT DATA Romania marchează începutul de an prin finalizarea cu succes a proiectului de dezvoltare și implementare a unui nou sistem informatic de gestiune prin intermediul soluției SAP S/4HANA pentru Premier Restaurants Romania, partenerul pentru dezvoltare a restaurantelor McDonald’s în România.
Proiectul a reprezentat o provocare care deschide ușile unei transformări digitale a mediului de business din România.
“Colaborarea cu Premier Restaurants România ne-a oferit oportunitatea de a ne reafirma pionieratul pe piața din România în implementarea SAP 4/HANA și de a derula acest proiect la viteza necesară pentru ca obiectivele de business ale clientului nostru să fie realizate. Ca urmare, termenul de implementare a fost de doar 8 luni și jumătate, cu impact minim asupra zonelor operaționale.
Realitatea este că fără implicarea 100% a clientului, rezultatele nu au cum să fie la înălțime, motiv pentru care mulțumim echipei Premier Restaurants România pentru sprijinul oferit, pentru focusul necontenit pe obiectivul comun, pragmatismul și capacitatea de decizie în timp real.
Știm încă de pe acum că acesta este doar începutul unui parteneriat, unei colaborări de lungă durată pe parcursul căreia tehnologia inovativă pe care Grupul NTT DATA o dezvoltă și localizează în România, va oferi suportul și soluțiile impuse de nevoile de business tot mai elevate. In momentul de față, bazele sunt solide: un sistem ERP performant și ancorat în viitor, urmând ca împreună să construim nivelul următor: soluții complementare, tailor-made, din zona IoT, care să răspundă celor mai critice nevoi de informații și analiză.
Mai mult, anul acesta ne dorim să ne surprindem clienții cu noi concepte, adaptate trendurilor actuale pe care le vom dezvolta în centrul local R&D și Innovation Lab din Cluj-Napoca”, a declarant Maria Metz, Deputy CEO NTT DATA Romania
Noul sistem digital implementat beneficiază de toate caracteristile soluției SAP S/4HANA, traducandu-se printr-o transparență îmbunătățită, o stocare și procesare a datelor în timp real și o trasabilitate și predictibilitate mult îmbunătățită a fluxurilor operaționale din cadrul companiei.
„Cel mai important lucru în succesul unei implementări este echipa de consultanți, căreia ii încredințezi viitorul organizației. Proiectul nostru a combinat cele mai bune practici și metode de implementare cu o excelentă expertiză tehnică în industria pe care o reprezentăm. Timp de opt luni și jumătate, s-a format o legatură foarte buna între echipa NTT DATA Romania și colegii mei din Financiar, Operațiuni, IT, HR și Dezvoltare.
Ne-am asumat împreună cu NTT DATA Romania responsabilitatea implementării acestui proiect, pe parcursul căruia am consolidat o relație pe termen lung, bazată pe încredere, colaborare și transparență.
Partenerul nostru a investit resurse semnificative în cunoașterea organizației și a valorilor noastre, asigurând astfel un limbaj comun și o comunicare excelentă între echipe.
Am construit împreună cu NTT DATA Romania un sistem informațional puternic care să permită echipei de management să ia cele mai bune decizii, bazate pe informații corecte și actuale. Noul sistem reprezintă pentru organizația noastră un element esențial pentru a ne menține poziția și a ne optimiza activitatea în această eră digitală; susține planurile de dezvoltare, asigură un control mai bun și creează premisele pentru îmbunătățirea profitabilității pe termen lung. Este emblema proiectelor si ambitiilor noastre de a ne ancora puternic in viitor”, a declarat Oana Braicu, Director Financiar Premier Restaurants Romania.
“Alegerea făcută de Premier Restaurants pentru implementarea de digital core SAP S4/HANA pentru McDonald’s România confirmă, o dată în plus, opțiunea clară a companiei de a captura beneficiile transformării digitale pentru a își încânta, și mai mult, clienții. Suntem mândri că, alături de partenerul nostru NTT Data România, aducem în România cele mai noi soluții și tehnologii SAP care vor contribui semnificativ la succesul clienților noștri în era digitală.” Cristian Popescu, Managing Director SAP România.
Soluția SAP S/4HANA, reprezintă noua generație de ERP, care oferă un grad ridicat de optimizare a proceselor, precum: customer adoption, model de date, CeX, decision making, procese și modele de business dar și inovații precum Internet of Things, big data, business networks și mobile first, toate într-o înfățișare user friendly prin utilizarea principiilor moderne de design ale interfeței de utilizator (UX) SAP Fiori.
SAP S/4HANA este un produs inovator care ajută la dezvoltarea și digitalizarea mediului de business prin simplificarea proceselor complexe și esențiale funcționării acestuia.
Despre NTT DATA Romania
Echipa NTT DATA România numără 1600 de colegi, cu aproximativ 50% mai mulți comparativ cu începutul anului 2017.
NTT DATA Romania, fostă EBS Romania S.A, este o companie NTT DATA, parte a „Nippon Telegraph and Telephone Corporation” (NTT). Înfiinţată în 1988, NTT DATA, are sediul la Tokyo şi îşi desfăşoară activitatea în peste 40 de țări. Concernul furnizează servicii de primă clasă, de la consultanță şi dezvoltare de sisteme până la outsourcing de servicii IT. Aflat în topul mondial al furnizorilor IT, NTT DATA este un partener inovator, beneficiind de o rază de acoperire globală, dar şi de competențe locale.
Cu o experienţă de peste 17 ani, NTT DATA Romania s-a impus pe piaţa locală ca partener de succes în domeniul soluţiilor ERP, fiind totodată SAP Certified Value Added Reseller Gold Partner şi furnizor al propriului produs ERP Clarvision.
Despre McDonald’s în România
Începând cu anul 2016, McDonald’s este parte a companiei Premier Capital, partenerul pentru dezvoltare a restaurantelor McDonald’s din Estonia, Grecia, Letonia, Lituania și Malta. Premier Capital plc operează 138 de restaurante în locatii importante, mai mult de jumătate dintre ele având McDrive și numeroase cafenele McCafé. În România, McDonald’s este lider al pieței restaurantelor, cu 71 de restaurante în 21 de oraşe. Până în prezent, compania a investit peste 800 de milioane de lei în România, are 4.500 de angajaţi şi primește zilnic peste 200.000 clienţi. În 2016 a fost desemnat cel mai bun angajator pentru al treilea an consecutiv, conform AON România.
Pentru mai multe informații vizitați: