Opera iese în stradă. Elixir pe marele bulevard virtual
Ne
vedem la Operă, online!
Cele
mai apreciate spectacole revin pe scena virtuală
a
Operei Naționale Române din Cluj-Napoca
Muzica
și dansul ne aduc mai aproape oriunde ne-am afla, astfel că Opera
Națională Română din Cluj-Napoca
le adresează o invitație
specială spectatorilor săi, online.
În contextul noilor reglementări
oficiale impuse de evoluția situației epidemiologice și a
răspândirea virusului COVID-19,
prevăzute de Decretul
privind instituirea stării de urgență pe teritoriul României
implementat
începând cu data de 16 martie 2020, teatrul liric clujean vine în
întâmpinarea spectatorilor săi de pretutindeni, oferindu-le
difuzări
online ale celor mai îndrăgite spectacole
din arhiva sa.
Opera Națională Română
din Cluj-Napoca vă invită să retrăiți magia
evenimentelor lirice și coregrafice ale ultimelor stagiuni
prin streaming-urile
oferite pe site-ul oficial
www.operacluj.ro
și programate începând cu ziua de vineri, 20 martie 2020, astfel:
- vineri, 20 martie: ZORBA de M. Theodorakis / L. Massine – prezentat în cadrul Opera Aperta 2017;
- marți, 24 martie: ELIXIRUL DRAGOSTEI de G. Donizetti – spectacolul-premieră, prezentat pe 10.02.2018;
- vineri, 27 martie: MACBETH de G. Verdi – spectacolul-premieră, prezentat pe 29.09.2019;
- marți, 31 martie: LA TRAVIATA de G. Verdi – spectacolul-premieră, prezentat pe 01.10.2016;
- vineri, 3 aprilie: MADAMA BUTTERFLY de G. Puccini – spectacolul-premieră, prezentat pe 30.09.2018;
- marți, 7 aprilie: LACUL LEBEDELOR de P. I. Ceaikovski – spectacol-eveniment în aer liber, prezentat în cadrul Opera Aperta 2016;
- vineri, 10 aprilie: TURANDOT de G. Puccini – spectacol-eveniment oferit în cadrul Opera Aperta 2018;
- marți, 14 aprilie: LA BOHÈME de G. Puccini – spectacolul-premieră, prezentat pe 16.11.2015;
- vineri, 17 aprilie: REQUIEM de V. Verdi – spectacol-eveniment prezentat pe 28.10.2018;
- marți, 21 aprilie: RIGOLETTO de G. Verdi – spectacol-eveniment prezentat pe 03.11.2017.
Toate aceste înregistrări vor fi disponibile
pe site-ul www.operacluj.ro,
începând cu
ora 18:00
în zilele menționate, fiind accesibile
timp de 20 de ore
de la momentul postării.
În
contextul
Decretului privind instituirea stării de urgență pe teritoriul
României, având în vederea evoluția situației epidemiologice
internațională determinată de răspândirea coronavirusului
SARS-CoV-2, intrat
în vigoare începând cu data de 16
martie 2020
pe o durată de 30
de zile,
Opera
Națională Română din Cluj-Napoca respectă restricțiile impuse
de acesta
și își suspendă
evenimentele inițial stabilite pentru acest interval.
Astfel, toate spectacolele
lunii martie au fost anulate,
iar o parte a spectacolelor
lunii aprilie 2020 sunt suspendate,
până la reglementări ulterioare, după cum urmează: „Văduva
Veselă”
de F. Lehár (01.04.2020);
„Tosca”
de G. Puccini (03.04.2020);
„Cavalleria
Rusticana”
de P. Mascagni (08.04.2020);
„Giselle”
de
A. Ch. Adam (10.04.2020)
și „Tannhäuser”
de R. Wagner (17.04.2020).
*
Spectatorii
care doresc să doneze
contravaloarea biletelor
achiziționate pentru perioada lunilor martie-aprilie, pentru
susținerea instituției noastre, o pot face prin lipsa
de returnare a biletelor achiziționate.
Nereturnarea acestora până
la data de 1 iunie 2020
va fi considerată o donație voluntară.
*
Spectatorii
care au achiziționat bilete la evenimentele mai sus numite și
doresc să le returneze, o pot face în funcție de metoda prin care
au fost achiziționate: către compania de ticketing
online Bilete.ro
(prin e-mail trimis direct la adresa office@bilete.ro),
sau la Agenția
de bilete a Operei (Casa TIFF)
– disponibilă
începând cu data de 1 mai 2020 până la 1 iunie.
*
În
cazul în care solicitați returnarea contravalorii biletelor înainte
de data de 1 mai 2020, restituirea se va face prin serviciile
bancare, după următoarea procedură: a) persoana care a
achiziționat biletul va formula o cerere de restituire indicând un
cont bancar unde să se facă restituirea, b) cererea de restituire
trebuie să fie transmisă prin serviciile poștale împreună cu
biletul în original, c) transmiterea se face prin serviciile
poștale/curierat printr-o procedura cu confirmare de primire și
conținut declarat.