MUZICA INSTANTELOR

Top Menu

  • Editorial
  • Cultura
  • Monden
  • Sport
  • Contact
  • REVISTA

Main Menu

  • Actualitate
  • Politica
  • Economic
  • Administratie
  • Social
  • Justitie
  • Educatie
  • Medicina
  • MICA PUBLICITATE
  • Editorial
  • Cultura
  • Monden
  • Sport
  • Contact
  • REVISTA

logo

Header Banner

MUZICA INSTANTELOR

  • Actualitate
  • Politica
  • Economic
  • Administratie
  • Social
  • Justitie
  • Educatie
  • Medicina
  • MICA PUBLICITATE
  • Fumoasa și bestia

  • Messiah

  • Duel pe autostradă

  • Am fost 16

  • Morocănoșii

Economic
Home›Economic›Farmec dezvoltă categoria de deodorante prin introducerea unei noi game fără clorhidrat de aluminiu, sub brandul Gerovital

Farmec dezvoltă categoria de deodorante prin introducerea unei noi game fără clorhidrat de aluminiu, sub brandul Gerovital

By muzicainstantelo
07/26/2017
1965
0
Share:

Farmec, cel mai important producător român de cosmetice, continuă să ofere consumatorilor experienţe fresh în această vară, prin lansarea unei noi linii de deodorante sub brandul Gerovital. Noua gamă de antiperspirante Gerovital Plant nu conține clorhidrat de aluminiu, oferind astfel o protecţie sănătoasă, dar eficientă.

“Gerovital, prezent în casele românilor de 50 de ani, rămâne cel mai puternic brand de pe piaţa locală prin capacitatea sa de a oferi o gamă variată de produse, în trend cu ultimele preferinţe ale consumatorilor români şi nu numai. Una dintre cele mai îndrăgite linii este cu siguranţă Gerovital Plant, al cărei element definitoriu este componenţa sa naturală. Lansarea unor produse antiperspirante fără clorhidrat de aluminiu a venit firesc, din dorinţa de a oferi consumatorilor protecţia de care au nevoie, 100% naturală”, a declarat Ioana Borza, Director Marketing Farmec.

Lansarea unor produse antiperspirante foarte eficiente, fără clorhidrat de aluminiu a reprezentat o provocare pentru echipele de dezvoltare şi cercetare din cadrul Farmec, astfel încât procesul de dezvoltare a acestora a durat circa 18 luni.

Se estimează că noua linie de produse va fi foarte bine primită de consumatori şi va asigura companiei o creştere de minim 10% pe acest segment.

Linia de Deodorante Gerovital Plant este disponibilă în patru sortimente: Fresh, Crazy, Fancy şi Pure, toate cu note de parfum proaspete şi delicate. Acestea catifelează pielea, asigură o protecţie eficientă împotriva transpiraţiei, dar şi o senzaţie de prospeţime şi energie de durată.

Ingredientul principal al noilor deodorante este Pudra naturală de Tapioca, cunoscută şi apreciată pentru capacităţile sale avansate de absorbţie a grăsimilor, uleiurilor şi a umidităţii la nivelul pielii. De asemenea, pentru crearea unor formulări 100% naturale au fost excluse Clorhidratul de Aluminium şi alcoolul.

Antiperspirantele pot fi achiziţionate în ambalaje de 150 ml şi 40 ml, din toate supermarketurile, hipermarketurile și magazinele de profil din țară, precum şi din cele 11 magazine Gerovital din ţară sau din magazinul online www.farmec.ro.

Din categoria de produse fresh, pe bază de extracte naturale, lansate în această vară de Farmec, face parte şi noua gamă de Geluri de duş Gerovital. Paleta variată de formulări include creme de duş şi creme de corp sub duş, fiecare dintre ele cu efecte benefice asupra pielii.

Brandul Gerovital, care în acest an a marcat 50 de ani de la producerea în masă a primei creme Gerovital H3, este lider de piaţă pe segmentul produselor de îngrijire a tenului, cu o cotă de piaţă valorică de 23.3%*, şi unul dintre cele mai apreciate branduri româneşti.

Despre Farmec SA Cluj-Napoca

Farmec SA Cluj-Napoca, cel mai mare producător român de cosmetice, este un brand emblemă pentru România, al cărui portofoliu impresionează o lume întreagă prin produse mereu actuale și moderne, concepute în laboratoare performante. Compania are acreditări internaționale ale proceselor de fabricație și comercializează produsele din portofoliu în aproximativ 30 țări.

Pentru a fi la curent cu ultimele noutăţi legate de brand, sfaturi utile din partea specialiştilor noştri, surprize şi concursuri ne puteţi urmări şi pe conturile noastre de social media.

Twitter: https://twitter.com/farmec

Facebook: facebook.com/farmec.romania

Site: www.farmec.ro

* – “Calcul realizat pe baza datelor Nielsen din serviciul de retail audit realizat pentru categoriile produselor pentru îngrijirea feţei, segmentul CARE pe piaţa din România, valoare vânzări pentru ultimele 12 luni (perioade cumulate Ianuarie- Decembrie 2016). Copyright © 2017, The Nielsen Company.”

Tagsclorhidrat de aluminiudeodorantFarmecGerovital PlantIoana BorzapudraTapioca
Previous Article

Imofinance şi-a împărţit patrimoniul către membrii grupului, ...

Next Article

Şcolile regionale de canto din ţară şi ...

0
Shares
  • 0
  • +
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0

Related articles More from author

  • EconomicPublicitate

    Pentru sărbătorile de iarnă, Farmec vine cu noi oferte speciale româneşti

    12/13/2017
    By muzicainstantelo
  • ActualitateEconomic

    Farmec relansează linia de produse Gerovital Stop Acnee într-o variantă extinsă și modernizată

    06/27/2017
    By muzicainstantelo
  • Economic

    Reţeaua magazinelor Gerovital a ajuns la 11 puncte de vânzare, la numai 1 an de la inaugurarea primului magazin

    10/12/2017
    By muzicainstantelo
  • Economic

    Vânzările din magazinul online Farmec sunt în creştere cu 20% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut P

    09/14/2017
    By muzicainstantelo
  • Economic

    Farmec are unul dintre cele mai puternice şi valoroase portofolii multibrand, cu 2 mărci în top 5 branduri româneşti

    09/19/2017
    By muzicainstantelo
  • EconomicJustitie

    Farmec suspendă decizia de impunere a ANAF şi la Curtea Supremă, dar mai are încă emoţii pentru Triumf

    05/27/2017
    By muzicainstantelo

Leave a reply Anulează răspunsul

  • Justitie

    Sute de magistraţi din ţară l-au susţinut în stradă pe procurorul general

  • Cultura

    Start la licitația de iarnă în galeria de artă Quadro

  • Cultura

    Imperialul lui Beethoven deschide Festivalul Mozart

Publicitate

Alte Stiri

  • o săptămână ago

    Fumoasa și bestia

  • 2 săptămâni ago

    Messiah

  • 2 săptămâni ago

    Duel pe autostradă

  • 2 săptămâni ago

    Am fost 16

  • 2 săptămâni ago

    Morocănoșii

Facebook

  • Film

    Vânătorul de balene câștigă Trofeul Transilvania TIFF 20

    Vânătorul de balene/ The Whaler Boy câștigă Trofeul Transilvaniala cea de-a 20-a ediție TIFF Cea de-a 20-a ediție a Festivalului Internațional de Film Transilvania și-a desemnat câștigătorii sâmbătă seară, pe 31 iulie, în aplauzele celor ...
  • Film

    TIFF Conferința de Educație Media și Cinematografică

    Live pe TIFF Unlimited: Conferința Națională de Educație Media și Cinematografică  Unul dintre cele mai importante evenimente de la această ediție TIFF este Conferința de Educație Media și Cinematografică, care vizează ...
  • Film

    Dama de cupă- Au şi avocaţii micile lor plăceri vinovate

    Queen of Hearts / Dama de cupă, o dramă daneză controversată, multipremiată internațional, va fi lansată de Transilvania Film în premieră în România pe TIFF Unlimited, începând cu 25 noiembrie. ...
  • Film

    Animest aduce filme de Oscar pentru animaţia românească

    #ScreeningHistory – cea de-a 15-a ediție Animest, dedicată aniversării celor 100 de ani de animație românească, își deschide porțile astăzi, pentru prima dată în mediul online. Invitați să ia parte ...
  • Film

    Festivitate nostalgică la TIFF cu Marina Voica şi Maria Ploae

    Babyteeth: Prima iubire câștigă Trofeul Transilvania la TIFF 2020Cele mai bune filme ale ediției și cineaștii momentului au fost aplaudați sâmbătă seară, pe 8 august, la Gala de decernare a ...

RSS STIRI AGERPRES

Ads

Ads

Ads

  • Contact
© 2019 - Muzica Instantelor - Proiect confintat de Uniunea Europeana din Fondul Social European prin Programul Operational Capital Uman 2014-2020.