MUZICA INSTANTELOR

Top Menu

  • Editorial
  • Cultura
  • Monden
  • Sport
  • Contact
  • REVISTA

Main Menu

  • Actualitate
  • Politica
  • Economic
  • Administratie
  • Social
  • Justitie
  • Educatie
  • Medicina
  • MICA PUBLICITATE
  • Editorial
  • Cultura
  • Monden
  • Sport
  • Contact
  • REVISTA

logo

Header Banner

MUZICA INSTANTELOR

  • Actualitate
  • Politica
  • Economic
  • Administratie
  • Social
  • Justitie
  • Educatie
  • Medicina
  • MICA PUBLICITATE
  • Fumoasa și bestia

  • Messiah

  • Duel pe autostradă

  • Am fost 16

  • Morocănoșii

EconomicPublicitate
Home›Economic›În premieră, Farmec lansează prima gamă din segmentul cosmeticelor de lux – Gerovital Luxury

În premieră, Farmec lansează prima gamă din segmentul cosmeticelor de lux – Gerovital Luxury

By muzicainstantelo
12/04/2017
2222
0
Share:

Farmec, cel mai mare producător român de cosmetice, pătrunde pe piaţa cosmeticelor de lux şi lansează prima sa gamă din acest segment – Gerovital Luxury. Gama valorifică o strategie anti-age unică, care integrează întârzierea îmbătrânirii celulare şi neutralizarea efectelor provocate de stresul fizic şi emoţional.

Gerovital Luxury este prima gamă de lux din portofoliul Farmec, producătorul clujean mizând pe puterea şi încrederea consumatorilor în brandul Gerovital, odată cu penetrarea acestui segment de piaţă.

„Ritmul de creştere al segmentului cosmeticelor de lux este de două ori mai rapid decât cel al pieţei în ansamblul său. Consumatorii românii au cheltuit în 2016 circa 83 de milioane de euro pe cosmetice şi parfumuri de lux, în creştere cu peste 10% faţă de anul 2015. Această orientare, amplificată de tendinţele internaţionale de creştere a consumului pentru produsele de lux şi premium a stat la baza direcţiei noastre strategice de a pătrunde pe acest segment. Ţintim către extinderea acestei categorii, care este a doua ca importanţă pe piaţă, după segmentul mass-market. Astfel, gama Gerovital Luxury a valorificat expertiza brandului Gerovital în materie de creare a produselor antirid, reprezentând o încununare de excepţie a activităţilor de cercetare, dezvoltare şi de marketing, demarate în ultimii ani. Linia integrează descoperirile ştiinţifice de vârf din medicina regenerativă şi, datorită eficienţei, performanţei şi autenticităţii sale, suntem siguri că vom deveni un jucător important pe această categorie”, a declarat Ioana Borza, Director Marketing al Farmec.

Poziţionarea pe segmentul de lux a gamei este reflectată atât de ingredientele de ultimă generaţie optim dozate, formulările spectaculoase cât şi de ambalajul premium, care are la bază un design minimalist, elegant şi rafinat.

Prima gamă de lux Gerovital a fost dezvoltată pe baza ultimelor descoperiri din medicina avangardistă regenerativă şi utilizează ingrediente ultra-active, ce revitalizează proteinele tinereţii şi cresc longevitatea celulară, aducând o infuzie de tinereţe şi frumuseţe tenului.

Linia este formată din douăsprezece produse revoluţionare, foarte concentrate, care aplicate în cantităţi mici, asigură beneficii vizibile imediat, cu efecte de durată. Aceasta a fost concepută sub forma unui tratament complex de îngrijire: curăţare, tonifiere, hidratare, lifting, albire, antirid şi regenerare.

Noile produse se adresează persoanelor cu vârsta cuprinsă între 25 şi 55 de ani, care sunt foarte bine informate în legătură cu ultimele tendinţe din domeniul îngrijirii personale, acordă o atenţie deosebită caracteristicilor specifice ale unui produs şi experienţei personale cu brandul.

Întreaga gamă Gerovital Luxury este disponibilă exclusiv în cele 12 magazine de brand Gerovital, magazinele Farmec şi în magazinul online www.farmec.ro. Decizia de a distribui noile produse doar pe canalele proprii ale Farmec se conformează strategiei companiei de a oferi beneficii exclusive consumatorilor şi prevede oferirea unei experienţe senzoriale unice şi unui confort absolut în utilizare tuturor celor care vor achiziţiona produsele din noua gamă.

În luna mai, producătorul clujean a pătruns pe segmentul premium, prin lansarea primei sale game de dermatocosmetice Gerovital H3 Derma+ Premium Care.

Despre Farmec S.A. Cluj-Napoca

Farmec S.A. Cluj-Napoca – cel mai mare producător de cosmetice cu capital 100% românesc – rămâne un brand emblemă pentru România. Portofoliul companiei impresionează o lume întreagă prin produse moderne, concepute în laboratoare performante. Compania are certificare internaţională GMP și comercializează produsele din portofoliu în aproximativ 30 țări.

În 2017, Farmec marchează 50 de ani de la prima industrializare a cremei Gerovital. În ultimii ani, brandul Gerovital a deţinut în mod constant primele locuri în topuri importante, aducând în palmaresul companiei numeroase premii şi distincţii.

La finalul lunii octombrie 2017, reţeaua de magazine de brand deţinute de Farmec cuprindea 8 magazine Farmec, amplasate în Cluj-Napoca, Arad, Brașov, Sibiu, Târgu-Mureș și Timișoara şi 12 magazine Gerovital care se găsesc în Cluj-Napoca, București (3 magazine), Constanța, Timișoara, Craiova, Ploiești, Suceava, Iași, Piatra Neamț și Galați.

Pentru a fi la curent cu noutăţi legate de brand-urile din portofoliul Farmec, sfaturi utile din partea specialiştilor, surprize şi concursuri, puteţi urmări conturile de social media:

Facebook: facebook.com/farmec.romania

Instagram: https://www.instagram.com/farmec/

Site şi magazin online: www.farmec.ro

TagsFarmecGerovital LuxuryIoana Borza
Previous Article

Administratorii Caritasului unguresc vor fi urmăriţi penal ...

Next Article

Un executor judecătoresc va examina starea parcării ...

0
Shares
  • 0
  • +
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0

Related articles More from author

  • Economic

    Atelierul de Frumuseţe Farmec din Cluj-Napoca și-a extins paleta de servicii cu echipamente de ultimă generaţie

    09/27/2017
    By muzicainstantelo
  • Economic

    Reţeaua magazinelor Gerovital a ajuns la 11 puncte de vânzare, la numai 1 an de la inaugurarea primului magazin

    10/12/2017
    By muzicainstantelo
  • Economic

    Atac Digi TV la mărcile Farmec şi Gerovital. Cine a furat România?

    05/03/2017
    By muzicainstantelo
  • CulturaEconomic

    Farmec susține Electric Castle și oferă iubitorilor de muzică experiențe fresh pe durata festivalului

    07/06/2017
    By muzicainstantelo
  • Economic

    Cifra de afaceri a companiei Farmec depăşeşte 105,5 milioane lei, în creştere cu 9% faţă de aceeaşi perioadă a anului ...

    08/23/2017
    By muzicainstantelo
  • EconomicPublicitate

    „Cel mai bun produs nou” la Premiile Piaţa 2017 – gama Gerovital Geluri de duş

    11/17/2017
    By muzicainstantelo

Leave a reply Anulează răspunsul

  • Cultura

    Povești emoționante de iubire pe scena Operei Române Cluj

  • ActualitateTransporturi

    Petrecere CTP cu Rapsodia Someşană şi Dor Transilvan de Ziua Transportatorului

  • Cultura

    Romanţa care ne uneşte. Ciobănaşul cu 300 de oi de la Târgovişte la UNESCO prin Victoria clujeană

Publicitate

Alte Stiri

  • o săptămână ago

    Fumoasa și bestia

  • 2 săptămâni ago

    Messiah

  • 2 săptămâni ago

    Duel pe autostradă

  • 2 săptămâni ago

    Am fost 16

  • 2 săptămâni ago

    Morocănoșii

Facebook

  • Film

    Vânătorul de balene câștigă Trofeul Transilvania TIFF 20

    Vânătorul de balene/ The Whaler Boy câștigă Trofeul Transilvaniala cea de-a 20-a ediție TIFF Cea de-a 20-a ediție a Festivalului Internațional de Film Transilvania și-a desemnat câștigătorii sâmbătă seară, pe 31 iulie, în aplauzele celor ...
  • Film

    TIFF Conferința de Educație Media și Cinematografică

    Live pe TIFF Unlimited: Conferința Națională de Educație Media și Cinematografică  Unul dintre cele mai importante evenimente de la această ediție TIFF este Conferința de Educație Media și Cinematografică, care vizează ...
  • Film

    Dama de cupă- Au şi avocaţii micile lor plăceri vinovate

    Queen of Hearts / Dama de cupă, o dramă daneză controversată, multipremiată internațional, va fi lansată de Transilvania Film în premieră în România pe TIFF Unlimited, începând cu 25 noiembrie. ...
  • Film

    Animest aduce filme de Oscar pentru animaţia românească

    #ScreeningHistory – cea de-a 15-a ediție Animest, dedicată aniversării celor 100 de ani de animație românească, își deschide porțile astăzi, pentru prima dată în mediul online. Invitați să ia parte ...
  • Film

    Festivitate nostalgică la TIFF cu Marina Voica şi Maria Ploae

    Babyteeth: Prima iubire câștigă Trofeul Transilvania la TIFF 2020Cele mai bune filme ale ediției și cineaștii momentului au fost aplaudați sâmbătă seară, pe 8 august, la Gala de decernare a ...

RSS STIRI AGERPRES

Ads

Ads

Ads

  • Contact
© 2019 - Muzica Instantelor - Proiect confintat de Uniunea Europeana din Fondul Social European prin Programul Operational Capital Uman 2014-2020.